piątek, 22 listopada 2013

Kartki świąteczne




W czasach SMS-ów i maili coraz mniej osób wysyła tradycyjne kartki 
świąteczne. Należę do tych osób, które jeszcze tę tradycję kultywują.
Cały dzień spędziłam na robieniu takich kartek. 
Zajęcie bardzo wciągające - jeszcze jednej nie skończyłam,
a już następne pomysły przychodzą mi do głowy.
W niektórych kartkach wykorzystałam 
częściowo kartki z poprzednich lat
(wycięłam pewne elementy i wkleiłam je w nowe kartki).
Jest to pewnego rodzaju recykling. 
Nic nie można wyrzucać, nawet starych kartek...
Oto część z nich:

nr 1

nr 2

nr 3

nr 4

nr 5

nr 6

nr 7

nr 8

nr 9

nr 10
Będą jeszcze kolejne (chociaż już mam ich więcej niż potrzebuję), 
ale jak wspomniałam, jest to bardzo wciągające zajęcie.
Będą także inne dekoracje świąteczne :)

Pozdrawiam - Elli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz