poniedziałek, 24 lutego 2014

Projekt łazienki


Co prawda dzisiaj miałam pokazać kolejną serię poduszek dla dzieci, 
ale na razie odkładam to na później.
A dzisiaj pokażę Wam coś, czego jeszcze na moim blogu nie było.
Nie wiem, czy wspominałam, że czasami zajmuję się także projektowaniem wnętrz.
Projekt ten robiłam rok temu, w tamtym roku też był zrealizowany, 
ale dopiero teraz miałam okazję zrobić zdjęcia. 
Nie jest to łazienka mieszkalna, lecz w biurowcu, 
przeznaczona do ogólnego użytku. Miała być tania i ładna.

Tak wyglądała przed realizacją:



Oto fragment mojego projektu:

A tak łazienka wygląda teraz:











Ściana z lustrem miała być cała czarna, bez pasa mozaiki 
(mozaika miała być tylko na bocznych białych ścianach)
i bez pasa białych kafli przy podłodze,
lustro proponowałam w złotej, a nie w srebrnej ramie. 
Ale  w sumie wyszło fajnie, chociaż niektórzy byli przerażeni perspektywą 
ściany z czarnych kafli (że będzie za ciemno). 
Nie należy bać się takich rozwiązań, 
bo przychodzi na to duża tafla lustra, biały blat, 
biała umywalka, oświetlenie - wszystko to w sumie bardzo rozjaśnia ten kąt.

A jak Wy oceniacie moją pracę?
Elli


3 komentarze:

  1. PRZEPIĘKNIE! Masz talent :*
    Dorcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ładnie, ale przydayby się jakieś elementy, które ją ożywią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapominaj, że jest to łazienka w biurowcu, przez którą przewija się mnóstwo osób. Wszelkie dodatki na pewno od razu by zniknęły :(
      Zresztą inwestor, profilaktycznie, nawet lustra przykleił na stałe (żeby nikt się nie pokusił).
      Takie są realia.

      Usuń