niedziela, 8 września 2013

Segregatora nowe oblicze

W dzisiejszych czasach musimy przechowywać różne dokumenty. 
Akurat ja przechowuję je w segregatorach (nawyk zawodowy). 
Dodatkowo też w segregatorach trzymam różne inne rzeczy, które mnie interesują. 
Z różnych powodów segregatory te znalazły swoje miejsce w odkrytej szafce.
I od tej pory mnie prześladują, nie mogę patrzeć na nie. 
Chciałam z nimi coś zrobić, a nie wiedziałam co. 
Okleiłam jeden tkaniną, ale efekt mnie nie zadowolił. 
Kupiłam tapetę i chciałam nią okleić wszystkie jednakowo. 
Ale stwierdziłam, że jest gruba i nietrwała, przy wysuwaniu ich z półki łatwo się uszkodzi.
I wreszcie olśnienie - jest pomysł!
Pierwszy segregator i pierwsza próba - techniczne wykonanie kiepskie, 
ale efekt wizualny bardzo mi się spodobał i nakręcił mnie do działania. 
Z rozpędu zrobiłam kolejne dwa. No i jeszcze kilka czeka w kolejce. 
Chcę, żeby wszystkie były w tym stylu, bo to fajna i kreatywna zabawa. 
A mam ich trochę :)
Zapraszam do oglądania i do oceny. 
Pozdrawiam - Elli










2 komentarze:

  1. To z czego w rezultacie są wykonane? Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie w jaki sposób, jaką techniką i jakimi materiałami je wykonałam opiszę po wykonaniu wszystkich segregatorów. Na pewno zamieszczę kolejne zdjęcia i opis. Zapraszam do blogowania :)

      Usuń