czwartek, 10 października 2013

Korale - zielone i fioletowe




Nareszcie udało mi się sfotografować część moich korali. 
Będę je sukcesywnie pokazywać i mam nadzieję, 
że zmotywuje mnie to wreszcie do zrobienia kolejnych :)
Na początek korale w tonacji ostatniego posta, czyli zielone i fioletowe. 
Na zdjęciach, na których korale są ujęte w całości, 
nie zawsze ich kolor odpowiada rzeczywistości. 
Ale na zbliżeniach już tak.



I jeszcze takie:







i jeszcze jedne zielone:





i jeszcze trochę sztucznej biżuterii:






i fioletowe z ametystów:






i jedne z moich pierwszych korali, 
w których wykorzystałam przepiękne szkło weneckie:




Jeśli podobają się Wam moje prace i chcesz, 
żebym zrobiła coś dla Ciebie, daj znać w komentarzu :)
Pozdrawiam - Elli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz