czwartek, 3 października 2013

Dziękuję!!!




Kochani! Bardzo dziękuję za odwiedzanie mojego bloga! 
Pomimo małego rozreklamowania (tylko w gronie znajomych) jest już ponad 1000 wejść na stronę. Wziąwszy pod uwagę, że zaczęłam go pisać pod koniec czerwca, uważam to za bardzo dobry wynik.
Cieszę się, że przyglądacie się temu co robię, a jeszcze bardziej cieszyłabym się, gdyby było więcej komentarzy pod postami. 
Być może wynika to z niezbyt intuicyjnego sposobu dodawania komentarzy, więc na wszelki wypadek podpowiem:
Pod każdym postem jest ramka, w której jest napisane: "brak komentarzy" lub "2 komentarze" lub jakaś inna ilość komentarzy. Wystarczy na słowo "komentarz" najechać myszką i w momencie zmiany strzałki na łapkę kliknąć, a uaktywni się możliwość dopisywania komentarza. Jeśli nie jesteście użytkownikiem żadnego z portali możecie dopisać komentarz jako osoba anonimowa. Niemniej jednak miło by mi było, gdybyście na zakończenie tekstu dopisali przynajmniej swoje imię :) 
Jeszcze raz dziękuję!

Rozpisałam się trochę, a teraz do rzeczy. 
W ostatnich dniach trochę stuningowałam koszyk na grzyby. 
Teraz służy zupełnie innym celom :)

Tak wyglądał, zanim wpadł w moje ręce:




a tak w trakcie przeróbki:
 
i tak po przeróbce:



I oto jego nowe życie:



Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających
Elli


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz