piątek, 18 października 2013

Korale - brązowe i żółte





Przedstawiam kolejne korale. 
W sumie nie wiem, jaką chronologię pokazywania przyjąć. 
Nie będzie problemu gdy będę pokazywała na bieżąco robione. 
Na razie jednak nadrabiam zaległości i fotografuję te, 
które już mam od jakiegoś czasu. 
Tak mi przyszło do głowy nawiązywać kolorystycznie 
do poprzedniego posta. 
Nie wiem, jak długo będzie mi się to udawać, 
ale zawsze jest to jakiś klucz :)
Na początek przepiękne asymetryczne korale 
z agatów, kryształu górskiego i lawy:








I jeszcze takie, agatowe:






Bursztyn łączony ze sztuczną biżuterią:





No i jeszcze lawa i trochę bursztynu:



Jesień w pełni i wszędzie pełno jesiennych dekoracji. 
Ja też dostosowałam się do pory roku. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Elli



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz