poniedziałek, 1 lipca 2013

Szydełkowy wałek



Oto drobiazg do pokoju syna. Walał się tam niezbyt atrakcyjny wałek. Po zrobieniu pokrowca wygląda tak:








W wolnych chwilach ze względu na sezon truskawkowy robię dżemy (zimą nie potrafimy się bez nich obejść, szczególnie bez truskawkowego i malinowego).

Jeśli ktoś posiada Thermomix, to zrobienie dżemu z kilograma owoców zajmuje dosłownie 15 minut.




Robiąc zdjęcia zauważyłam, że mój aparat, chociaż nie jakiś nadzwyczajny, całkiem fajnie robi zdjęcia z małej odległości. Zaczęłam więc fotografować rośliny (między innym te w nagłówku), sprawia mi to niesamowitą frajdę. Oto niektóre z nich:




Przed nami wakacje, ale nie mam zamiaru odpoczywać, wręcz przeciwnie. Więc na pewno będę zamieszczać kolejne zdjęcia moich kolejnych "dzieł".

Pozdrawiam
Elli



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz