środa, 26 czerwca 2013

"Ubranka" dla wieszaków na ubrania




Tym razem prezentuję coś, co bardzo szybko się robi i (jak się okazało) jest bardzo w domu przydatne:


Wieszaki na ubrania!


Zrobiłam dwa. Gdy wybierałam ubrania, które chcę na nich powiesić, okazało się, że na już potrzebuję co najmniej 10 takich wieszaków. Mąż też się przymierzył ze swoimi swetrami i też chce takie! Wydaje mi się, że byłaby to świetna rzecz na prezent – w każdej szafie taki drobiazg się przyda! Wystarczy tylko owinąć lub obszyć stary wieszak gąbką, na to przyszyć pokrowiec – w moim przypadku z włóczki, ale jeśli ktoś woli szyć, to z materiału na pewno też byłby świetny.










Dawno nie robiłam nic na drutach i na szydełku, bo od ponad 5 lat mam w domu kota. Wydawało mi się, że będzie łapał za kłębki i za druty (tak przynajmniej robiła kotka, którą miałam dawno, dawno temu), a Bonifacy – nic. Kłębki go nie ruszają. Nawet, gdy któryś potoczył się w jego stronę i potrącił go, popatrzył na niego z dezaprobatą i pogardą, ale nie ruszył. Natomiast, gdy rozłożyłam na podłodze materiał, żeby wykroić z niego bluzkę, kot z miejsca był na nim prezentując swoje wdzięki.






Pozdrowienia dla wszystkich kociarzy i nie tylko!
Elli

2 komentarze: