poniedziałek, 23 czerwca 2014

Pierwsza rocznica


W tej codziennej gonitwie przegapiłam rocznicę założenia bloga - tak, tak, to już rok!
Dokładnie 18 czerwca 2013 roku dokonałam pierwszego wpisu na tym blogu. Zleciało niesamowicie. 
Ale muszę przyznać, że prowadzenie bloga bardzo mnie dyscyplinuje i motywuje. 
Piszę go dla siebie, żeby układać sobie plan, narzucać działanie, dokumentować to co robię. 
Gdyby nie to, nie dokonałabym tylu rzeczy, które miały miejsce na przestrzeni tego roku.
 Namawiam więc gorąco wszystkich wątpiących do pisania własnego bloga. Obojętnie na jaki temat. Róbcie to dla siebie!

Przy okazji chciałabym się podzielić z Wami wrażeniem, jakie na mnie wywarł artykuł w dodatku "Weekend" do "Werandy". Artykuł jest o przecudnym miejscu w Kazimierzu Dolnym. 
Zdjęcia mówią same za siebie. 
Nie tylko chciałabym tam być, ale też chciałabym coś takiego mieć! 
Cóż, marzenia są po to, żeby życie miało sens :)
Spójrzcie na te klimatyczne wnętrza i polecam artykuł (nikt mnie nie sponsoruje, to moja opinia):







Pozdrawiam - Elli

2 komentarze:

  1. No to gratulacje z okazji I urodzin! Życzę wielu czytelników i wiele przyjemności z pisania!
    A wnętrza faktycznie urokliwe. L.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa wizja wnętrz. Trochę przypomina mi hotele w angielskim stylu. Znawcy aranżacji zapewne wypowiedzieliby się w tej kwestii bardziej fachowo. Najważniejsze, by podobało się zatrzymującym na noc :)

    OdpowiedzUsuń