poniedziałek, 13 stycznia 2014

Brąz z pudrowym różem




Kolejna propozycja ożywienie brązu, to róż, 
który moim zdaniem pięknie komponuje się z przygaszonym brązem. 
Sami popatrzcie:



Ponieważ te poszewki były przeznaczone na prezent, 
dorobiłam do nich zawieszki:


Zaglądam na blogi moich "koleżanek z branży"
 i przyznam, że jestem trochę zaniepokojona. 
Na większości z tych blogów ostatni post jest z okresu 
świątecznego lub noworocznego. 
I nic, i cisza. 
Czyżby taki długi wypoczynek po nawale prac przed świętami?
Ja tymczasem robię swoje i staram się zamieszczać 
nowe posty w miarę regularnie. Póki mam co pokazywać :)

Pozdrawiam - Elli

5 komentarzy:

  1. zawieszki jak zawsze podbiły moje serce :)
    Dorcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. A gdyby tak zrobić poszewki bez koronek? Zauważ, że prawie wszystkie mają koronkowe wstawki. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie zrobię bez koronek, tylko powiedz w jakim chcesz kolorze :) A tak na marginesie: co masz przeciwko koronkom?

      Usuń