piątek, 24 stycznia 2014

Szydełkowe bransoletki


Tak, jak pisałam w poprzednim poście
- dzisiaj coś zupełnie innego.
Zniszczył mi się pasek z eko-skóry.
 Ale zanim go wyrzuciłam,
odcięłam od niego metalowe kółka, "bo mogą się przydać".
Na początek zrobiłam kilka sztuk bransoletek,
w których te właśnie kółka wykorzystałam.
i jestem ciekawa Waszej opinii.

Jako pierwszą przedstawiam czarno-srebrną z białymi szkiełkami:





I jeszcze szara:




Mam też czarną z błyszczącą granatową nitką:



i granatową ze złotą nitką:



A wczoraj jeszcze dorobiłam niebieską:


Ostatnio nie ma dobrego światła do robienia zdjęć, 
dlatego przedstawiam je w różnych odsłonach.
W sztucznym świetle kolory są przekłamane, 
ale zamieszczam te zdjęcia,
 żeby pokazać jak bransoletki wyglądają na ręce.

Pozdrawiam - Elli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz