sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanoc



Wszystkim moim czytelnikom, tym stałym i tym, którzy tu zaglądają sporadycznie 
życzę pogodnych i radosnych Świąt Wielkanocnych!
Pogoda i słońce za oknem sprzyjają radosnemu tworzeniu. 
W tym roku jedziemy na święta do mojej siostry (znowu bez dziecka, bo znowu jest daleko), 
która ma dom, a w nim duży salon i duży stół, przy którym spokojnie mieści się kilkanaście osób. 
I tyle bywa na święta :) 
Siostrzyczko dziękuję za zaproszenie!
Niemniej jednak we własnym domu też chcemy czuć atmosferę świąt, 
więc pichcę i coś tam próbuję udekorować. 
Oto moje różne próby (uprzedzam, dzisiaj będzie sporo zdjęć, 
bo nie mogłam się zdecydować, które odrzucić):

Na początek jajka steropianowe - robiłam je pierwszy raz i okazało się to wcale nie takie trudne 
(jak to zrobić, pokazuje Kasia z mojdom-mojemiejsce.blogspot.com). 
W przyszłym roku zrobię ich więcej, a przede wszystkim zabiorę się za nie grubo przed świętami:








Zające już wcześniej się rozpanoszyły:
Jest też wianek, pierwszy raz dekorowany przeze mnie za pomocą kleju na gorąco:

Upiekłam też kruche ciasteczka - kurczaki:


No i wreszcie nakrycie stołu w dwóch wersjach, w lekko szarej:



oraz w wersji kremowej:

Jajka w różnych wersjach: tutaj w pojemniku na jajka pomalowanym na czarno
 (podpatrzone na daro-meble.blogspot.com):

i jeszcze takie foremki:


no i jeszcze taki zając się przyplątał :)




Wesołych Świąt!!!
Elli








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz