środa, 27 sierpnia 2014

Plany



Jestem rozbita i nie mogę zebrać się w sobie, żeby rozpocząć jakiś "większy" projekt. Trochę zamieszania było u mnie ostatnio, typu wprowadzki, wyprowadzki. A co za tym idzie przekładanie różnych rzeczy i już sama się pogubiłam, gdzie mam jakie materiały i narzędzia. Upychałam je gdzie się da, a teraz pora zrobić porządek, ale to wymaga czasu. 
W pierwszej kolejności planuję zrobić taborecik. Dostałam niedawno takie coś, co przyjechało z Anglii i ma niestety "zwichniętą" nóżkę. Przygarnęłam i zobaczę, co się da zrobić. Na pewno oprócz naprawy, przemaluję nóżki i dam nową tapicerkę. Efekty oczywiście zaprezentuję :)




Mam też od jakiegoś czasu stolik. Podoba mi się, bo jest zgrabny i leciutki (łatwo go przemieszczać, co w moim ciasnym mieszkaniu jest bardzo istotne). Ponieważ środek ma z rattanu, planuję przynajmniej tę część potraktować sprayem (z doświadczenia wiem, że pędzlem będzie zbyt dużo zacieków, więc chcę tego uniknąć). Zastanawiam się, czy resztę też malować sprayem (ale musiałabym wtedy przeszlifować drewno, a nie mam gdzie tego robić), czy też pomalować farbą kredową bez żadnych dodatkowych prac.
No i trzeba też zamówić u szklarza szybę, która pokryje rattan.





Takie są moje plany, teraz trzeba po prostu wziąć się do roboty :)
Na pewno nie jutro, bo jutro jest we Wrocławiu giełda staroci. Zapowiadają piękną pogodę, więc się wybieram i na pewno pół dnia mi tam zejdzie :)

Pozdrawiam - Elli

4 komentarze:

  1. Stoliczek cudny...maluj kredówką...spray wydaje mi się że będzie za nowoczesny i chyba spraye jednak bardzo błyszczące są ;-)..Dobrego dnia dla Ciebie...i tą plecionkę też kredową...tylko pędzlem słabo zmoczonym...w przyszłym tygodniu powinnam wysłać Ci próbki...tylko niestety wosk chyba zużyję w całości ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, mam wosk AS - chyba można go stosować na te farby? A jak nie, to na pewno sobie poradzę. I tak mi bardzo pomożesz tymi próbkami ;) Jakby co, to podaj mi swojego maila :)
      Ja Tobie też życzę dobrego dnia i udanego wieczoru. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ten taborecik, na pewno uda Ci się go świetnie przerobić i odświeżyć. Trzymam kciuki za wszystkie plany:)) Pozdrawiam Cię słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) Również pozdrawiam i życzę Ci udanego popołudnia :))

      Usuń