piątek, 17 marca 2017

Wiosenne ramki



Nakręcam się wiosennie coraz bardziej.
Pod młotek poszły dekoracje w ramkach.
Pora najwyższa była wyjąć z nich niedźwiedzie, jelenie i inne zimowe zwierzaki.
Ustąpiły miejsca kwiatom wszelkiej maści.



Do ramek powyżej wykorzystałam rysunki "botanica" 
trafione w zeszłym roku na pchlim targu.
A poniżej mój patent z wykorzystaniem kawałków tapet.
Tak, tak. To wszystko - to tapety.
No, z małym wyjątkiem - magnolia pochodzi z "Sielskiego Życia".














Kierowałam się doborem kolorystycznym.
Czyli tapety miały mieć motyw kwiatowy w pastelowych kolorach.
W odcieniach różu, wrzosu, żółcieni.
Od razu radośniej mi się zrobiło w sercu.
Pozdrawiam wiosennie!

Elli



6 komentarzy:

  1. Czasami wystarczy dobry pomysł aby odmienić wnętrze. I nie trzeba wcale wydawać fortuny by wprowadzić zmiany w swoim mieszkaniu. Zainspirowałaś mnie i nakręciłaś wiosennie i kwiatowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też magnolie z sielskiego zycia oprawiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazki w ramkach piękne zwłaszcza te botaniczne. Chyba zgapię od ciebie pomysł na poroże pomalowane na biało, już od jakiegoś czasu widzę je wszędzie. Moja córka Justyna z bloga Projektdom.net właśnie tworzy sobie galerię i znalazłam w piwnicy dla niej dwa stare poroża, niestety mojemu zięciowi nie spodobały się i dlatego myślałam, żeby je samemu wykorzystać. Pozdrawiam Iwona J

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, mam słabość do takich botanicznych rycin, piękne są:)

    OdpowiedzUsuń