piątek, 24 marca 2017

Przegląd wielkanocnych dekoracji



Za wcześnie jeszcze (przynajmniej dla mnie), 
żeby wyciągać świąteczne dekoracje.
Kompletnie jednak nie pamiętałam, co mam w swoich zasobach.
Natomiast dobrze wiem, że niczego mi w tamtym roku w tym zakresie nie brakowało.
I tu się przydała moja "szkatułka - capsella", czyli mój blog i moje zdjęcia.
Zrobiłam przegląd i jestem w szoku: ile tego!
Ile tu różnej maści kur, kogutów, zajęcy, jajek, koszyków, pojemników itp.
I wszystko można o nich powiedzieć, ale nie to, że są brzydkie :)
Tak więc na zbliżające się święta jestem w pełni wyposażona.
Ale...


























...ale te jaja poniżej kupiłam, 
zanim zrobiłam prezentowany przegląd...





... i nie żałuję. Bo są duże i piękne.
Ale teraz już stop. 
Nic więcej nie kupuję.
A jak u Was? 
Też co roku coś dokupujecie, bo nie pamiętacie, co leży w szafie?

Elli


5 komentarzy:

  1. ja sie wybieram na giełde kwiatową moze uda sie cos fajnego zakupic chodz nie bede szalec bo mam troche tych gadzetów

    OdpowiedzUsuń
  2. Postanowiłam, że nic w tym roku nie kupię, ale patrząc na Twoje zdjęcia, zachciało mi się mieć takie cudeńka. Szczególnie mnie zauroczyły te czarno-białe dekoracje. Już same jajka w metalowym koszyku są świetną dekoracją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i delikatnie.
    Bukiecik śliczny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia. Jestem zachwycona tym blogiem i cieszę się, że są tekie miejsca w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sklepach już na początku marca pojawiły się dekorację, to zdecydowanie za wcześnie. Wystarczy tydzień przed :)

    OdpowiedzUsuń