sobota, 13 maja 2017

Ja to mam szczęście



Marzyły mi się od jakiegoś czasu ananasy.
Oczywiście nie prawdziwe, tylko dekoracyjne.
Trafiłam w gazetce KIK świeczki w kształcie ananasa
Były we wściekłych kolorach, ale pomyślałam,
że przecież to dla mnie nie problem :)
Przemaluję je, bo i tak mają służyć jako dekoracja,
a nie do palenia.
Przy najbliższej okazji zajrzałam do KIK-a
i już sięgałam po świeczkowe ananasy,
gdy obok zauważyłam te wymarzone: 
PORCELANOWE!


Jeszcze nie wiem, gdzie będzie ich docelowe miejsce,
ale wszędzie wyglądają cudnie :)





Nie jestem dobrym fotografem,
sprzętu do tego celu też nie mam rewelacyjnego.
Ale udało mi się zrobić zdjęcie, 
które chyba wykorzystam jako grafikę :)


Życzę wszystkim zaglądającym samych słonecznych i ciepłych dni!

Elli





4 komentarze:

  1. Ananasy kapitalne! :)
    Bardzo mi się podobają!
    Już je widzę na mojej komodzie! :) hahahah
    Myślę że nieważne gdzie je postawisz i tak będą dobrze wyglądać.

    OdpowiedzUsuń