poniedziałek, 1 maja 2017

Szaro-różowe poszewki



Ktoś, kto regularnie tu zagląda, stwierdzi, 
że zwariowałam na punkcie koloru różowego.
Bo ostatnio tutaj są same zestawienia szaro-różowe.
Ale to tylko dodatki: wazonik, gałki do mebli, kwiaty...
A teraz poduszki :)



Poszewki uszyte z bawełny w paski, a spód z szarej bawełny w białe kropeczki.


Można ich używać z obu stron.


W ten sposób mam albo szare, albo różowe dodatki w jednym.



A za jakiś czas wystarczy, że zmienię poszewki, 
wstawię do wazonu kwiaty w innym kolorze
i pokój nabierze innego charakteru.
Na tym polega moc dodatków na neutralnym tle.

Pozdrawiam!
Elli



5 komentarzy:

  1. cudne te poszewki a jeszcze bardziej mnie zaciekawiły te z choinkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A te z choinkami mam już od jakiegoś czasu (pisałam o nich tutaj: http://capsellaelli.blogspot.com/2014/12/poszewki-w-atmosferze-zimowej.html). W swoim czasie miałam nawet trzy sztuki na sprzedaż.

      Usuń
  2. Podziwiam zawsze Pani prace i aranżacje. Poszewki śliczne. Z przyjemnością tu zaglądam. Jest Pani ciepłą i sympatyczną osobą. Pozdrawiam serdecznie. Wierna czytelniczka Dorota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie słowa :) Dziękuję i mimo, że ostatnio mniej postów zamieszczam - zapraszam do zaglądania.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Prześliczne :)
    Na nich to można mieć kolorowe sny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń