sobota, 6 maja 2017

Ukwiecone poszewki



Zamieszczając poprzedni post uświadomiłam sobie, 
że dawno nie pokazywałam na blogu nowych poszewek.
A przecież one regularnie powstają.
Dzisiaj więc dalszy ciąg nadrabiania zaległości w tym temacie.



Chwalę się uroczymi poszewkami z bawełny w przepiękny, wyrazisty wzór kwiatowy.


Na tył dałam burgundowy len. 
Połączenie wyszło przepięknie.


Poszewki pasują do różnych wnętrz: klasycznych, stylowych, scandi.
Wszędzie się odnajdą :)




Gdyby ktoś chciał wejść w posiadanie tych cudeniek,
niech pisze na maila. Zapraszam :)

Elli


4 komentarze:

  1. Śliczne są, ja sama wciąż produkuję nowe i nie mam dość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, u Ciebie jak zwykle pięknie. Nawet te róże (za którymi nie przepadam) mi nie przeszkadzają. Wiem, że są modne i w Twoim wydaniu są ok. :)
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszeczki na pewno odświeżą i rozjaśnią wnętrze! :)

    OdpowiedzUsuń