niedziela, 9 lipca 2017

Zbieram dekoracje (kuchenne)



Kuchni wciąż brakuje tego ostatniego szlifu, żeby móc pokazać ją w całości.
W międzyczasie przystosowuję posiadane dekoracje do nowego wystroju kuchni



Chyba każda kociara ma w kuchni pojemnik na karmę dla kota.
U mnie jest to koszyk. Niestety już trochę wysłużony.



A może i "stety". Bo kolor w nową wizję się nie wpisywał.
Więc bez wahania przemalowałam go na zewnątrz i wewnątrz.


Przemalowany jest już reling i wszelkie uchwyty - powyżej na ręcznik papierowy.



O przemalowanym koszyku na przyprawy i nowych słoiczkach 
pisałam już jakiś czas temu na blogu.


Kolekcję kuchennych ściereczek tworzę już od jakiegoś czasu.
To co na zdjęciu - to nie wszystko :)
Dobrze się domyślacie, że w kuchni jest przewaga koloru białego i czarnego.
Ale nie tylko. Więcej w swoim czasie :)

Elli


16 komentarzy:

  1. Elu a jaką farbą przemalowaś reling ? super zmiany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reling i wszystkie uchwyty, półeczki do niego - to czarny spray. Ważne - satynowy!

      Usuń
    2. ja właśnie swój reling tez przemalowałam ze srebrnego na czarny, bardzo ci dziekuję za pomoc <3

      Usuń
    3. Nie ma za co :) Polecam się na przyszłość!

      Usuń
  2. Super, a ja zapytam o farbę jaką odnowiłaś koszyk. Zestaw ściereczek piękny : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Koszyk to również spray - szybko, wygodnie, dokładnie :)
      Polecam!

      Usuń
  3. Ściereczki :):) są cudne. Ja zbieram w innych kolorach, ale takiej kolekcji jeszcze nie mam.. Nie mogę się doczekać, az pokażesz całą kuchnię...

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy ze spray'em do koszyka poradzi sobie laik? Czy trzeba mieć jakąś konkretną technikę, żeby go równo rozprowadzić i nie było zacieków lub innych niespodzianek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim koszykiem na pewno tak :) Zacieki najszybciej robią się na gładkich powierzchniach. Koszyk jest strukturalny, więc nic tu nie zacieknie, a jeśli nawet, to w załomki i nic nie będzie widać. Natomiast wewnątrz jest tkanina, która nadmiar farby chłonie, więc też zacieki się nie tworzą. Jeśli masz obawy, to za pierwszym razem spróbuj nałożyć spray na coś, czego Ci nie będzie szkoda, gdyby coś poszło nie tak. No i nie maluj w mieszkaniu, bo będziesz miała pomalowane (a raczej przymglone) wszystko wokół.

      Usuń
    2. Super, dziękuję! Spróbuję, może coś z tego wyjdzie :D

      Usuń
  5. Dodatki pełnia ważną rolę, nawet w kuchni gdzie spędza się 2/3 dnia :) Koszyk na przyprawy super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczegóły są ważne, nawet takie piękne ściereczki mogą poprawić wygląd wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie z tym wszystkim kombinujesz, bardzo mi się podoba dobór kolorów i skupianie się na szczegółach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie Twoje pomysły na przemalowywanie wszystkiego !
    Teraz zwykły koszyk wygląda zdecydowanie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń