niedziela, 30 lipca 2017

Czy to już kolekcja?




Trochę czasu minęło od mojego ostatniego wpisu,
ale czas letni tak jakoś na mnie wpłynął,
że nie mogę zebrać się w sobie.
Wciąż brakuje mi czasu na zrobienie zdjęć.
A nie chcę tu zamieszczać byle czego, zrobionego na chybcika.
Szanuję siebie i swoich czytelników.
No właśnie, bardzo chcę Wam podziękować,
że tu wciąż zaglądacie.
I bardzo chcę podziękować za wiele ciepłych słów pod poprzednim postem :)
A dzisiaj z innej beczki.
Jakiś czas temu obiecałam pochwalić się filiżankami.
Każda z nich jest inna. Z innej bajki.
Jedyne co je łączy to fakt, że nie mogłam im się oprzeć
oraz bardzo niska cena :)


Zresztą sami spójrzcie:





Marzy mi się piękny kredens,
a za jego szybkimi całe mnóstwo kolorowych filiżanek.
A każdy z gości sobie wybiera, z której z nich chce się napić :)
Fajne marzenie?
Mała jego część już jest :)
Czas pokaże, co będzie dalej...

Elli



14 komentarzy:

  1. Niby każda inna, a wyglądają bardzo podobnie. To pewnie przez podobne kolory. Są przeurocze, chętnie napiłabym się kawy z takiej filiżanki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękne, ja marzę i podobnej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny zestaw sobie skompletowałaś. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ela we wrześniu podaruję ci 2 filiżanki,pozdrawiam cieplutko Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja prześliczna, ale wybór byłby trudny na tę jedyną : )

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne filiżanki motyw kwiatowy mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  7. Niska cena!
    Przecie to grzech żeby nie kupić !
    Są PIĘKNE! Fantastyczne.
    Masz rację za szybką pięknie by się prezentowały!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna zastawa. Uwielbiam taki styl. Kawka w takich filiżankach na pewno smakuje wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenie o kredensie wspaniałe. Wspaniałe bo realne. Mi się marzy nowa kuchnia - też realne. Pani na początek ma przepiękne filiżanki, a ja upatrzone szafki i kilka fajnych dodatków. Teraz to już z górki ha ha ha. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne :)
    Niby każda inna, ale wyglądają jak komplet.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kolekcja, jesteś już bardzo blisko spełnienia swojego marzenia :)

    OdpowiedzUsuń