sobota, 3 grudnia 2016

Czarno-biała aranżacja stołu




W internecie sezon świąteczny w pełni,
a ja na razie mam inne dylematy.
Ostatnio wpadł w moje ręce kawałek czarnego lnu - takiego czarnego, czarnego :)
Zastanawiam się, czy przeznaczyć ten kawałek na obrus.


Zrobiłam przymiarkę - ustawiłam czarno-białe talerze...


...dodałam czarno-białą serwetkę, białe kwiaty...


...do tego czarne świeczniki z białymi świeczkami i biała kostka do gry.









Jak na mnie, to sporo zdjęć w tym poście. A to nie koniec :)
Stworzyłam na czarnym lnie kolejną aranżację, trochę lżejszą.
Jeśli nie jesteście jeszcze zmęczeni, to zapraszam do oglądania:












Moim zdaniem czarny obrus będzie piękny.
I pięknie na nim prezentuje się moja zastawa.
Czysta biała także będzie cudnie kontrastować.
Ale smaczku dodała zieleń łodygi mieczyka.
Ta odrobina koloru to tzw. kropka nad "i".
Muszę pamiętać, żeby zawsze taką kropkę stawiać :)
A jak Wam się podoba? Szyć ten obrus?

Elli



22 komentarze:

  1. mnie ujęła ta biała muszelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatyczny drobiażdżek, prawda? I może mieć wiele zastosowań :)

      Usuń
  2. Czarno-biało tez moze byc pięknie i oto przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie i elegancko, piękne zestawienia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że to tego zestawu bardziej pasuje biały obrus. A tu proszę, czarny wpasował się idealnie :)

      Usuń
  4. Oj, nie myślałam, że czarny obrus może się tak pięknie prezentować!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam pewne obawy, ale chyba już są rozwiane...

      Usuń
  5. Niiiigggdddy nie za wiele aranzacji.Sama potem "odgapiam " ,ale i tak nie udalo mi sie osiagnac takiego efektu.Szacun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczyć, ćwiczyć, jeszcze raz ćwiczyć - jak powiedziałby klasyk :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Oczywiście, że szyć! Uwielbiam czerń na stole, bo wprowadza bardzo elegancki klimat i podkreśla piękno zastawy. A poza tym jest bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalnie na pewno. Nie za często spotyka się czarny obrus :)

      Usuń
  7. Niesamowicie elegancka propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś takiego, jak mała czarna na kobiecie :)

      Usuń
  8. Elegancko, wybornie i bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam cieplutko, M :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szyć, szyć jest pięknie i elegancko. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już jestem pewna - będzie z tego obrus :)

      Usuń
  10. Len uwielbiam w każdym kolorze, boski jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda, to prawda. Pałam tym samym uczuciem do lnu :)

      Usuń
  11. Czarno biały zawrót głowy - ja jestem na TAK :)
    Podoba mi się serwetka w łowickie wzory w wersji czaro białej - jak bardzo jestem zaskoczona tak bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne aranżacje! Jestem pid wrażeniem Twojego wyczucia smaku, umiejętności doboru faktur i wzorów, wszystko idealnie dobrane, ani za dużo ani za mało. Cudownie!

    OdpowiedzUsuń