sobota, 26 listopada 2016

Jak tanio udekorować mieszkanie



Dekoracje to taka kropka nad  "i"  w urządzaniu wnętrz. 
Bez nich wnętrze jest puste, bez wyrazu, bez charakteru.
Często spotykam się ze stwierdzeniem, 
że "na dekoracje nie starczyło już pieniędzy"
(bo remont pochłonął za dużo finansów).
Moim zdaniem jest to tylko wykręt, 
bo za pomocą kilku niedrogich rzeczy 
i własnych rąk można stworzyć naprawdę przyjemny nastrój.
Bardzo pomocne w tym zakresie są półki na zdjęcia.
Przywiercamy je tylko raz i w dowolny sposób możemy zmieniać ich zawartość.
Już nie musimy wiercić nowych dziur przy każdej zmianie obrazka.


Wykorzystałam taką półkę (wersja krótsza - 55 cm)  w łazience w Oazie.



Wersja dłuższa - 115 cm, znalazła swoje miejsce w jadalni Joli.


Po czym, przed świętami Jola wykorzystała te półki na swój sposób :)

Jak widać, możliwości ich wykorzystania jest wiele, 
dlatego nie wahałam się ich użyć w moim najświeższym projekcie,
czyli przy dekorowaniu kącika sypialnego.
Połączyłam dwie półki: krótszą i dłuższą.









Obrazki na półkach są moim dziełem. 
W jednym wkleiłam piórka, w drugim ususzone liście.
W mniejszych wykorzystałam fragmenty tapety,
Do tego kwiatek z balkonu, wazonik z ususzoną gałązką,
grzybek-dziadek do orzechów - i dekoracja gotowa.
No jeszcze jest lustro z okiennicami z Netto i poroże przeze mnie pomalowane.
Ale to uzupełnienie, bez którego też byłoby ładnie.
Nie ograniczajmy naszej wyobraźni!
Tym bardziej, że niedługo święta i dopiero będzie można zaszaleć.
I takiego szaleństwa sobie i Wam życzę :)

Elli



17 komentarzy:

  1. Super pomysł z tą półeczką. Podsunęłaś mi świetny pomysł na dekoracje ściany w kuchni, dzięki : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę świetne rozwiązanie - polecam!

      Usuń
  2. Śliczne jesienno - zimowe dodatki. Obrazki super :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wielką ochotę na taką półkę ! ukochany twierdzi że tam tyko będzie sie kurzyć - ja jestem nieugięta - świetnie to wygląda...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto ściera kurze? Ukochany? :) Trzymaj się swojego zdania :)

      Usuń
  4. Zmotywowałaś mnie! Jutro jadę do I. po półkę i ramki. Nie ma to tamto - trzeba wziąć sprawy w swoje ręce. Też chcę mieć tak pięknie! A skoro to takie prost, to działam.
    Dzięki!
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, delikatne i gustowne dekoracje. Super pomysł z pomalowaniem poroża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam białe, ale moim zdaniem świetnie by wyglądało w wielu innych kolorach (byle nie brąz!).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Stylowe i nowoczesne dekoracje są piękne :) Mile widziane w każdym domu

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w bloku ciężko wbić się w ścianę. Taka półka byłaby świetnym rozwiązaniem. Tym bardziej, że kocham zmiany i mogłabym co chwilę zmieniać aranżację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mieszkam w bloku i też mam betonowe ściany. Dlatego do wiercenia potrzebny był mi mąż. Bez niego ani rusz :) Ale teraz mogę szaleć z dekoracjami. I mam to zamiar robić!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kto by pomyślał - takie nic... a jednak!

      Usuń
  9. Bardzo cieszy mnie fakt, że w zakresie dekoracji mamy znacznie większe możliwości niż kiedyś :D Bardzo ładne wnętrza widać na zdjęciach - gratuluję smaku i wyczucia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń