sobota, 21 stycznia 2017

Błogie lenistwo



Dzisiaj tzw. LB czyli leżenie bykiem.
A co! Każdemu kiedyś się należy :)
Łóżko nie zaścielone, w pościeli przeglądam prasę wnętrzarską,
popijam herbatkę i cieszę się nową tacą/stolikiem z Netto.







Oczywiście nie będę się tak byczyła cały dzień,
bo przede mną kolejne zadanie do wykonania.
Pole działania, to pokój dzienny. 
Kiedyś mój plan zrealizowałabym max. w tydzień,
ale teraz muszę prace rozłożyć na weekendowe etapy.
Naprawdę nie wiem ile weekendów mi to zajmie.
Tym bardziej, że znowu jestem zdana sama na siebie (mąż właśnie pojechał do klienta).
Na pewno będę zdawać relacje, więc zapraszam do zaglądania :)

Elli


16 komentarzy:

  1. Nabierz sił, a ja czekam na nowe pomysły. Taca świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów nie brakuje, czas jest deficytem :)

      Usuń
  2. Dawno nie zaglądałam do Netto. Czy to najnowsza nowość? Muszę jutro się wybrać. Miło u Ciebie :) miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej nie nowość, bo kiedyś już te składane stoliki widziałam w Netto. Nie wiem, czy powtórzyli serię, czy były to stare zapasy, bo do sklepu, w którym dokonałam zakupu trafiłam pierwszy raz.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Śliczna ta miseczka w kropeczki :)
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna taca :) Chciałabym dostać kiedyś śniadanko do łóżka.. i w ogóle poleniuchować cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze - ja też chciałabym dostać na niej śniadanko. Może kiedyś się doczekam :)

      Usuń
  5. LB to jedna z moich ulubionych czynności - ja to nazywam również regenerowaniem sił ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LB trwało godzinę, a potem.... wiadomo - do roboty! Ale dobre i to :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję - to stary zakup, bodajże z Nanu Nana.

      Usuń
  7. Leżenie bykiem w takich okolicznościach to luksus! :) Uściski, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kadry,pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń