sobota, 28 stycznia 2017

Ekspresowe obrazki



Dziesięć minut zajęło mi dzisiaj stworzenie trzech nowych obrazków.
Kierowałam się kolorystyką - będzie to część większego projektu.


Jak się pewni domyślacie - w ramkach są kawałki tapet.


To prosty i szybki sposób na udekorowanie pomieszczenia.


A przy tym bardzo tani 
- wystarczy poprosić w sklepie budowlanym o próbkę konkretnej tapety.


Mnie urzekła tym razem tapeta w trójkąty. 
A właściwie zestawienie szarości i beżów na niej.
Szkoda, że trójkąty na tapecie ułożone są bokiem.
Żeby uzyskać efekt, jaki ja mam, trzeba by było kłaść tapetę na ścianie poziomo.


Wpadła mi też w oko tapeta dla dzieci.
Gdyby położyć ją na ścianie, to faktycznie, nadawałaby się tylko do dziecięcego pokoju.
Ale jej fragmenty oprawione w ramki mogą zdobić każde wnętrze.
Moim zdaniem są uniwersalne (jeśli chodzi o przeznaczenie, ale także porę roku).
Takie kawałki tapet w ramkach wykorzystywałam już do dekoracji SYPIALNI.
Większa ich ilość posłużyła mi kiedyś do zrobienia patchworkowej tapety w PRZEDPOKOJU



A teraz podwijam rękawy i biorę się za mój tajemniczy projekt.
Jest szansa, że skończę go szybciej niż myślałam :)
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!

Elli


11 komentarzy:

  1. Super pomysł! W pierwszej chwili pomyślałam, że to gotowe grafiki. Fajna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w niczym nie są gorsze od prawdziwych grafik :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł i super to wygląda :)
    Kolorki faktycznie piękne i obrazki również.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra kolorów jest fantastyczna, nie wiem, czy zdjęcia to w pełni oddają.

      Usuń
  3. Pomysł świetny :) Gdzie można kupić takie tapety? Pewnie trzeba całą rolkę.. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kupiłam w Castoramie. Tak jak wspomniałam nie trzeba kupować całej rolki, można poprosić o próbkę. Dają próbki w Castoramie, Leroy i Obi. Problemy mogą być jedynie z wielkością próbki.

      Usuń
  4. Ja bym się nie domyśliła :) Bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń