sobota, 4 lutego 2017

Klatka w nowej roli



Świąteczne ozdoby już dawno zniknęły z mojego domu,
ale pozostawiłam jeszcze zimowe dekoracje.
Przecież sezon zimowy w pełni, co widzimy i czujemy.
Biel, domki, gałązki, szyszki, zimowe zwierzątka nadal u mnie goszczą.
Biała klatka na ptaki jest u mnie przez cały rok.


Pewnie ją pamiętacie z postów o moim nowym KĄCIKU SYPIALNYM.


Włożyłam do klatki sznur światełek ledowych w formie gwiazdek.


Sznur pozaczepiałam o druciki klatki.


W ten sposób powstała z klatki lampka nocna.
A ponieważ sznury świateł są trendy przez cały rok, 
lampko-klatka na pewno dłużej nam posłuży :)
A jak Wam się podoba ten pomysł?

Elli


10 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowa,pięknie wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie i tworzy super nastrój!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna na rozświetlenie jeszcze nieco ponurych dni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jak rzeczy ładne są jednocześnie użytkowe. Więc taka funkcja klatki jest bardzo ok.
    Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie moja dewiza: dekoruje, ale jednocześnie jest użytkowe :) To uruchamia moją wyobraźnię. Bo do tej pory klatka tylko dekorowała (ha, ha)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Idę do piwnicy po kule ,które jak się dzięki tobie okazało za wcześnie skazałam na czekanie do następnych świąt.Dziękuję ci .Bardzo je lubię , ale traktowałam je jako ozdoby świąteczne i szczerze mówiąc nie zdążałam się nimi nacieszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie światełka są modne i mile widziane w mieszkaniu przez cały rok. A kule - jak najbardziej. Moje światełka są w formie gwiazdek. Ale kto powiedział, że gwiazdki tylko w Boże Narodzenie? Nie zamykajmy się w stereotypach i schematach :)

      Usuń