czwartek, 6 października 2016

W międzyczasie szykuję...




Oczekiwanie na mebel przedłuża się z przyczyn obiektywnych.
Kolega-wykonawca ma problemy zdrowotne (Tomek, życzę Ci zdrowia!)
Jednak nie siedzę bezczynnie. 
Podjęłam decyzję co do roletek.
Zdecydowałam się na te z Leroy Merlin i jestem zadowolona. 
Ale co się urobiłam przy usuwaniu starych rolet, to tylko ja wiem :(
W sumie złożenie i montaż nowych, to już potem była pestka.

Szykuję też inne dekoracje. 
Chociaż nie do końca jestem zdecydowana, 
które z nich w tym pomieszczeniu zastosuję.
Ale lepiej już mieć, żeby było co przymierzać, gdy nadejdzie TEN moment :)




Dekoracje tego pokoju będą ukierunkowane ku naturze.
Słysząc to mój M. zażyczył sobie poroże. Chociaż małe.
Sam wybrał. Ja tylko pomalowałam je na biało.




Przygotowuję też ramki - też z "naturą" :)



Każda wolna chwila nie może być bezczynna - ręce muszą cały czas pracować!



Całkiem sympatyczne świeczniki udało mi się ostatnio upolować.
Jeszcze nie wiem, czy tutaj zostaną - na razie przymierzam.



Oto moje "wymęczone" roletki :)
Usunęłam firanki i teraz brakuje mi czegoś u góry okna 
(rama w tym miejscu nie jest zbyt ciekawa).
Koniecznie muszę coś wymyślić.

Zajmuję głowę i ręce czymkolwiek, bo najgorsze jest czekanie.
Tak już tęsknię za tym nowym meblem.
I mam nadzieję, że wreszcie w nim pomieszczę wszystkie moje narzędzia i "przydasie".

Elli




10 komentarzy:

  1. Pomalowane rogi, fajny pomysł. Naturalne trofea są dla mnie zbyt dosłowne i ciut przerażające:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo odczucie, nigdy nie powiesiłabym naturalnego poroża.

      Usuń
  2. Lubię takie naturalne dekoracje. Poroże w kolorze białym wygląda o wiele lepiej, jest delikatne i subtelne.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że świetnie zagra z pozostałymi dodatkami :)

      Usuń
  3. Piękne są te naturalne dodatki... Obrazkiem z jeleniem jestem zauroczona!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe i inspirujące pomysły ;) Po ukończeniu dekorowania mieszkanie na pewno będzie wyglądało świetnie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) Nie mogę doczekać się chwili dekorowania :)

      Usuń
  5. Zagladam do Ciebie z ciekawości na co to oczekiwanie;) a tu cudowne scandi poroże.Świeczniki też są super.Ja pomalowałabym je, każdy na inny kolor.Muszą u Ciebie zostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczniki zostaną na pewno, tylko nie wiem jeszcze gdzie będą stały. O malowaniu myślałam, ale częściowym np. do połowy.
      Dzięki za cenne rady :)

      Usuń