wtorek, 18 października 2016

A u mnie taka jesień...



Czy chcemy, czy nie, sięgamy po coraz cieplejsze ubrania.
Bardziej lub mniej świadomie te ciepłe ubrania są w barwach jesiennych.
Nawet u mnie, chociaż szafę mam generalnie szaro-biało-czarną.
To pozostałości z pracy w której obowiązywał dress-code.
Wtedy odkryłam, że mając ubrania w tych kolorach 
nie mam problemu pt. w co się ubrać,
bo wszystko do siebie pasuje.
Trzymam się tego do dziś. Z małymi odstępstwami :)



Ale jesień to nie tylko ubrania.
To także aromaty:






Lubicie zapach czekolady? A cynamonu, anyżku, kardamonu?
Aż ciepło na duszy się robi :)
Pozdrawiam Was cieplutko!

Elli



11 komentarzy:

  1. Jesień u Ciebie bardzo przytulna i cieplutka, a takie aromaty są wspaniałe. Każdy osobno i wszystkie razem.
    Uściski jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczna ta jesień gdy dobierze się do niej takie smaki i zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te aromaty aż do wiosny nadają smak życiu . Piękne aranżacje. W szaraka sama bym się otuliła : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Kardamon używam często, anyżu nie lubię, ale cynamon kocham i do jedzenia i do wąchania w świeczkach i w innych wonnych cudach. Kojarzy mi się z nadchodzącymi niebawem świętami

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach czekolady wspaniały a korzenne zapachy to już wogóle urzekają

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie świetne ujęcia. Jednak jesień za oknem sprawia, że popadam w depresje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochani! Dziękuję Wam bardzo za miłe i ciepłe komentarze :) Życzę Wam i wszystkim czytelnikom ciepłej i miłej jesieni. Nie dajmy się depresji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jesień ze wazględu na cieplutkie sweterki, które aż proszą się by je nosić :) i ten zapach cynamonu i anyżku .... mmmm cudowny

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie tak ciepło kojarzy mi się jesień. Przytulna, o zapachu cynamonu, jabłek i orzechów. Z wełnianym kocem pod szyją. Złota i taka nasza.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przepadam za cynamonem i czekoladą a kardamon dodaję czasem do kawy :) Tez go lubię !

    OdpowiedzUsuń