piątek, 2 czerwca 2017

Kącik roboczy - dopełnienie



Mój kącik roboczy powstał 2 lata temu - jak ten czas leci! :)
Pisałam o tym TUTAJTUTAJ i TUTAJ.
Pewnie każdy, kto ma jakieś hobby wie, 
że z czasem brakuje nam miejsca na przechowywanie 
wszelakich akcesoriów z tym hobby związanych.



Tak jest i w moim przypadku. 
Wykorzystuję każdy zakamarek.
Tym razem zapełniłam boczną ścianę przy biurku.


Powiesiłam dwie półeczki.
Pod spodem dodałam wieszaczek.
Wszelkim zawieszkom przecież lepiej jest, 
gdy są powieszone, niż gdy leżą w szufladzie :)


Półki zajęłam ramkami, czasopismami i teczkami z "przydasiami".


Oczywiście moje nowe akcesoria powstały z niczego.
No, prawie z niczego.
Takie oto drewienka wygrzebałam z kartonów na targu jeszcze zeszłego lata.
Teraz je przemalowałam na biało i jeszcze trochę mi posłużą:




No i teraz uświadomiłam sobie, że nad moim biurkiem jest więcej zmian,
których jeszcze tu nie pokazywałam.
Ale to innym razem :)

Elli


6 komentarzy:

  1. Super półeczki i wieszaczek. Wpisują się w styl scandi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyeksponowałaś czasopisma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :)
    Jakoś tam przyjemnie się na ten kącik patrzy.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle coś z niczego - uwielbiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. HAhahah
    wiesz co zauważyłam na jednym Twoim zdjęciu? półeczkę którą właśnie maluję ...
    Moja będzie w innym kolorze - muszę skukać ją u Ciebie na innych zdjęciach.
    Ps już niedługo chyba nowy katalog z IKEA???
    PS fantastyczne półeczki ! Lubię takie!

    OdpowiedzUsuń