sobota, 24 czerwca 2017

Kuchnia - będzie się działo



Dzisiaj zajawka tego, co jest w trakcie prac.
Ściana, która była pokryta tapetą,
jest nadal pokryta tapetą, 
ale wygląda zupełnie inaczej :)


Tak :) Znowu pomalowałam tapetę :)
Tym razem nie całą - jedynie pasy srebrne i turkusowe przemalowałam na biało.



Na pustej do tej pory ścianie zawisła półka,
która pomimo swoich gabarytów nie wygląda ciężko
dzięki przemalowaniu jej na biało.


Na półce znalazły się "różności", o które mój ślubny prosił, żeby były na wierzchu
(bo on o nich zapomina, albo nie wie, gdzie są).


Być może kiedyś zmienię słoiki na inne,
ale to dopiero jak trafię naprawdę ładne.
Na razie prezentuję Wam nieśmiertelne "przed" i "po":

PRZED

PO
Inne strony tego pomieszczenia (mam nadzieję) już wkrótce :)

Elli



4 komentarze:

  1. Super pomysł! Aż trudno uwierzyć, że to przemalowana tapeta. Słoiczki bardzo fajne, ja bym ich nie zmieniała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Półka i ściana prezentują się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. <33333
    Cudownie to teraz wygląda.
    BRAWO!
    Ale harmonia!
    Biała półeczka fantastyczna - bardzo poręczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na więcej i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń