piątek, 5 grudnia 2014

Poszewki w atmosferze zimowej


Co prawda śniegu za oknem jeszcze nie widać, ale zimę i święta na pewno przywołają poszewki, 
które ostatnio wyszły spod mojej ręki. Świetnie się wpiszą w atmosferę świąteczną, szczególnie we wnętrzach skandynawskich. Ale nie tylko. Puśćmy wodze fantazji :)
 Do kompletu uszyłam jeszcze poszewkę futrzaną ze skrawka futerka zdobytego w pełni lata za 3 zł 
w Second handzie (z myślą, że kiedyś do czegoś się przyda, no i proszę).




Poszewek z choinkami uszyłam aż 5 sztuk. Dwie zostają u mnie, 
ale pozostałe trzy zaraz wstawiam do  
Więc jeśli tylko ktoś ma na nie ochotę, to zapraszam :)

Pozdrawiam - Elli


2 komentarze:

  1. Chonieczki...fajny świąteczny motyw a u Ciebie jeszcze nie oklepany ;-). Uściski dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś ostatnio podoba mi się srebrno-biały wystrój na święta. Czerwień jest taka oczywista!
      Pozdrawiam Cię serdecznie na weekend!

      Usuń