wtorek, 23 grudnia 2014

Wyjątkowe Święta


Dla mnie Święta w tym roku będą wyjątkowe.
Rok temu spędziliśmy je u mojej siostry i choć był duży stół, kilkanaście osób przy nim, była żywa choinka, był kominek, to jednak czegoś mi brakowało.
Moje dziecko (co prawda dorosłe, ale dziecko) było daleko...


I choć spędzał tamte święta w miłym towarzystwie, to jednak nie miał klimatu świątecznego, 
nie miał tradycyjnych wigilijnych i świątecznych potraw, nie miał choinki, nie miał bliskich przy sobie. 
Cały czas miałam tę świadomość gdzieś z tyłu głowy...
W tym roku, choć nie mieszka z nami, jest blisko. Wigilia będzie u nas. 
Oprócz naszej kompletnej rodzinki będzie rodzina ze strony męża. 
I to syn, jak zwykle, jest motorem do wszelkich świątecznych starań. 
Więc robię wszystko, żeby było jak najpiękniej, bo w przyszłym roku nie wiadomo, 
gdzie go znowu los rzuci.






Robię też wszystko, by mimo nieświątecznej aury atmosfera była jak najbardziej świąteczna. 
Ale bez spinki, jeśli czegoś nie zdążę, to trudno :)

I przy tej okazji chciałabym wszystkim osobom tutaj zaglądającym życzyć

PRZEMIŁYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA,
abyście udekorowali przepięknie dom, ale także twarz uśmiechem, a serce radością,
abyście podarowali swoim bliskim piękne prezenty, ale także czas, 
i otrzymali to samo!
Wszystkiego dobrego :)
Elli

2 komentarze:

  1. Życzę zatem cudownych i rodzinnych świąt :) Wielu chwil radości i biesiadowania!
    Pozdrawiam świątecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń