poniedziałek, 25 maja 2015

Miłość od pierwszego dotyku


W materiale minky zakochałam się od pierwszego dotyku.
Od tego momentu wiedziałam, że musi coś z niego powstać. 
Jest wprost stworzony dla delikatnych ciałek dzieciaczków. 
A że mam trochę ciekawych materiałów dziecinnych, postanowiłam je wykorzystać.
Przyznam, że "z pewną dozą nieśmiałości"...
Na próbę przeznaczyłam zwierzaczki w nieoczywistych kształtach i kolorach:






Na drugi ogień poszedł materiał, który nie jest dedykowany dzieciom, 
ale chętnie kupowany przez mamy lubiące taki styl we wnętrzach dziecięcych 
- to szaro-biały chewron połączony z turkusowym minky:




Jeśli komuś przypadły do gustu moje kocyki, to zapraszam TUTAJ (klik)
Znajdziecie nie tylko kocyki, ale także sporo poszewek na poduszki różnej maści.

A już niebawem foto-relacja z mieszkania, które pomogłam urządzić jakiś czas temu :)
Miłego popołudnia - Elli



7 komentarzy:

  1. Oj tak musi byc bardzo milutki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Weszłam w link, ale wymusił zalogowanie sie na allegro i nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam... Już poprawiłam :) Teraz można przejść do strony użytkownika.

      Usuń
  3. Masz rację milusi ten materiał, ale pięknie się komponuje z tym szarym wzorem i zwierzakami :)
    Wyszły cudnie! Pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  4. Minky znam, jest super. Kocyki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają na mięciutkie i cieplutkie :):)

    OdpowiedzUsuń