poniedziałek, 11 maja 2015

Ptaszek na gałęzi i klatka


Dawno już nie pokazywałam poszewek na poduszki.
Co nie znaczy, że nie powstawały. Pora nadrobić zaległości :)
Ten materiał urzekł mnie od pierwszego wejrzenia.
Początkowo nawet zastanawiałam się, czy nie zrobić z niego obrazu i oprawić w ramki. 
Na pewno cudnie by się w nie wpisał. Zresztą, co tu dużo gadać - sami zobaczcie:







Nie wiem, czy zdjęcia oddają wiernie kolorystykę, więc opiszę ją: tło jest intensywnie pomarańczowe (chyba pierwsze zdjęcie najbardziej oddaje jego intensywność), 
motywy gałęzi i ptaków czysto i wyraziście białe i czarne. 
Tył jest z czarnego lnu w białe ciapki.
Moim zdaniem te trzy kolory cudnie ze sobą współpracują :)
Drugą poszewkę uszyłam w nietypowym dla mnie rozmiarze 
(zazwyczaj szyję ok. 40 x 40 cm).
Nie mogłam się zdecydować, z której strony uciąć gałązkę. W końcu jej nie ucięłam. 
I tak powstała poszewka o wymiarach 35 x 50 cm. 
Dzięki temu wzór nic nie stracił na swym uroku:










Napstrykałam tych zdjęć trochę, 
ale każdy fragment tego wzoru jest ciekawy i nie mogłam sobie odmówić :)
I będąc w temacie ptaków nie mogę się nie pochwalić klatką dla ptaków, 
którą upolowałam wczoraj na pchlim targu. 


Wiem, jest w opłakanym stanie. 
Ale je widzę w niej potencjał :)

Pozdrawiam - Elli




8 komentarzy:

  1. Cudna poducha, ptaszki uwielbiam. Klatka niesamowita, nigdy nie widziałam podobnej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ja już widziałam podobną, tylko dwa razy większą. Cenę miała też wielką. Chodziłam koło niej, chodziłam, aż ktoś ją kupił. Widocznie mi była pisana ta mniejsza :)

      Usuń
  2. Piękna poduszka, a klatka ach ma w sobie to coś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co dopiero będzie, jak ją odnowię... :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Śliczna poduszka, a klatka ma niesamowity potencjał. Jestem ciekawa, jak będzie wyglądała po odnowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa, niestety musi poczekać na swoją kolejkę :) Mój mąż ostatnio się zdziwił widząc ile rzeczy mam do zrobienia - kiedy ja to zrobię. Muszę koniecznie ustalić jakiś plan i się go trzymać :)

      Usuń
  4. Potencjał w niej jest ale pracy przed Tobą masa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zobaczyłam to, jak ją umyłam :(
      Ale tak bardzo chcę ją mieć, że zrobię wszystko!

      Usuń