piątek, 1 maja 2015

O wazoniku, nowej zakładce na blogu i wspomnienia balkonowe



Planowałam dzisiaj z rana zrobić kilka nowych zdjęć. 
Niestety, pogoda nie sprzyja - ciężkie chmury na niebie, w domu ciemno i ponuro. 
Pokażę więc te, które zrobiłam wcześniej.


Moja chęć malowania świata wokół nadal trwa. 
Na zdjęciu mosiężny wazonik, który pierwotnie był pokryty czymś na srebrno. 
Niestety część powłoki się wytarła i przebijał złotawy kolor.
Urzekł mnie sama nie wiem czym, może zdobieniami, może kształtem. 
Na pewno ma w sobie to "coś".
A że kosztował 5 zł, nie bałam się ryzykować ze zmianą jego image.


Wcześniej był po prostu taki sobie:


Dużo tych moich metamorfoz ostatnio i dlatego postanowiłam je zebrać w jednym miejscu. 
W menu głównym dokładam zakładkę 
PRZED i PO
w której zamieściłam skrót wszystkich przemian dokonanych przeze mnie i udokumentowanych na tym blogu. Są tam nie tylko przemalowane drobiazgi, ale także większe prace, jak malowane i tapicerowane meble. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to serdecznie zapraszam - znajdziecie tam zdjęcie "przed" i zdjęcie "po" oraz bezpośredni link do posta pokazującego tzw. "więcej".

Chciałam też podziękować za ciepłe słowa i komentarze pod adresem mojego balkonu. 
Mimo, że to dopiero początek sezonu i początek jego ukwiecania, już cieszy. 
A rok temu przekonałam się, jak bardzo w ciągu paru miesięcy może się zmienić. 
Dla przypomnienia pokażę zdjęcie z początku i z końca sezonu:




Jeśli ktoś chce zobaczyć więcej zdjęć z tego okresu, to zapraszam TUTAJ (klik)

A tymczasem życzę wszystkim udanego długiego weekendu. 
Mam nadzieję, że pogoda się poprawi (czego sobie i Wam życzę)

Elli

2 komentarze:

  1. lubię Twoje metamorfozy i myslew, że zebranie wszystkich w jednym miejscu jest bardzo dobrym pomysłem:)
    Wazon jest teraz piękny. Dla mnie w większości wszystko co jasne czy białe jest ładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, dopiero jak zebrałam to w jednej zakładce, zobaczyłam jak wiele tych metamorfoz już dokonałam. Myślę, że w większości udanych :)
      Dziękuję za dobre słowo i pozdrawiam :)

      Usuń