czwartek, 27 sierpnia 2015

Krzesło do biurka komputerowego



Od pewnego czasu mamy problem z krzesłem do biurka. A właściwie do komputera.
Jakie bym tam nie postawiła, po jakimś czasie mój M. narzeka na kręgosłup.

Aż trafiliśmy na takie, którego oparcie wymusza prostą postawę i działa kojąco na plecy.
Mam nadzieję, że tym razem dłużej nam posłuży (tzn. M. nie będzie narzekał).

Było kupione za śmieszne pieniądze na pchlim targu, wymagało więc trochę kosmetyki. 
Właściwie odmalowania wymagały części metalowe 
- przemalowałam je z szarego koloru na czarno. 
Posunęłam się dalej - sklejkę przerobiłam na drewno egzotyczne (tak twierdzi mój M.). 
Efekt taki uzyskałam wcierając kilka warstw ciemnego wosku.


Dla porównania krzesło przed liftingiem wyglądało tak:



Podobne ujęcie w nowej wersji:



Noga krzesła wyglądała tak:



a teraz prezentuje się całkiem przyzwoicie (jak wiecie - nie cierpię rdzy):


Wprawdzie to nie Sedus (nie ma tej pięknej, drewnianej nogi), 
ale równie wygodne i zasada działania oparcia jest ta sama.
Jeszcze kilka ujęć nowej wersji:




Pewnie dojrzeliście w tle grafiki. 
Prezentuję je trochę bliżej, żeby można było się przekonać, że to nie wydruki z komputera. 
To najprawdziwsza grafika warsztatowa, tzw. akwaforta. 
To prace mojego syna :)
Jeśli ktoś byłby zainteresowany, to proszę o kontakt na maila.




Wracając do krzesła - mam zamiar zabezpieczyć siedzenie jeszcze jedną warstwą.
Tym razem woskiem bezbarwnym. Tak na wszelki wypadek :) 
A może lepiej lakierem...?
Tego samego dnia kupiliśmy jeszcze jedno krzesło 
(wygląda jak Casala dla dorosłych) z przeznaczeniem do Oazy.  
Było jeszcze tańsze, niż to prezentowane powyżej.
Też planuję je przemalować.
Tylko czemu ta doba taka krótka? :)

Elli







5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie krzesła...wyszło naprawdę fajnie. Miłego dnia dla Ciebie Elu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna robota, krzesło wygląda fantastycznie, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota, krzesło wygląda fantastycznie, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzesło wyszło cudnie Rzeczywiście efekt drewna egzotycznego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za pozytywne komentarze :)
    Póki co, krzesło się spisuje. Zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i estetycznym.
    Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń