piątek, 16 października 2015

Inne kolory jesieni


Całkiem niedawno powstała przecudnej urody poszewka :)
Nie jestem zbyt dobrym fotografem (o ile w ogóle w stosunku do mnie można użyć tego słowa), 
nie mam też profesjonalnego aparatu, więc zdjęcia nie są w stanie oddać jej prawdziwego uroku.
Postanowiłam wiec użyć innej metody - porównać ją do kwiatów, częściowo jesiennych 
(żeby wpisać się w obecną porę roku). 
Jesień to nie tylko pomarańczowe dynie i żółto-brązowe liście. 
To także szarości, róże, fiolety, które znajdziemy w hortensjach, wrzosach, kwiatach czosnku itd.
Więc dzisiaj trochę inne spojrzenie na nią:
















Dodam jeszcze, że poszewka jest z bawełny, tył ma z różowego lnu, 
a dla podkreślenia urody ma dodaną niebieską lamówkę wokół.


Wrzucam ją doQ-FERKA, czyli jest dla Was :)
Materiał ten jeszcze posiadam, 
więc gdyby ktoś chciał zrealizować inne zlecenie z jego udziałem, to zapraszam  :)

Elli


4 komentarze:

  1. Urocze. Pięknie opisałaś jej kolor zdjęciami kwiatów. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracja wspaniała - już zachorowałam na taki fotel. Poduszka byłaby namiastką ;-)

    OdpowiedzUsuń