poniedziałek, 12 października 2015

Odnowiona skrzyneczka



Biorąc tę skrzyneczkę do ręki już wiedziałam, że będzie służyła mi na moje malowidła.
Ze względu na gabaryty mieszkania maluję się w łazience. 
Udało mi się w tym celu wygospodarować osobne lustro z dodatkowym oświetleniem
 i kawałek blatu nad pralką.
Na tym blacie były porozkładane cienie, róże, pudry itp. 
Starałam się, żeby były ładne, ale stwierdziłam, że nie są to akcesoria, które musi każdy oglądać. 
I tak powstał pomysł na skrzynkę - niewysoką. ale pojemną.
Nie była piękna, ale już miałam pomysł na nią.






A tak wyglądała skrzynka "przed:



Tak "po":



I jeszcze jej wnętrze "przed":



A tak "po":



No i na koniec mała przymiarka:



Jest ok!
A wystarczyło do starej skrzyneczki dokleić dekory, pomalować całość, 
a dno wykleić folią samoprzylepną. I voila! Kosmetyki ogarnięte. 
Nie kurzą się :) I nikt mi już nie stłucze puderniczki :(

Tyle na dzisiaj - lecę do kolejnych zadań :)
Elli







15 komentarzy:

  1. Brawo, powstała bardzo fajna, oryginalna skrzyneczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na przechowywanie kosmetyków. Piękna skrzynka, a literkowe wnętrze wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. W sumie literki nakleiłam z konieczności, bo dno było bardzo zniszczone. I powstał z tego niezły efekt :)

      Usuń
  3. Te dekory dały nutkę romantyzmu. Piękna i praktyczna skrzyneczka : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Bez nich wydawała mi się za prosta :)

      Usuń
  4. Ładniutka :) Świetne miejsce na trzymanie kosmetyków, sama mam podobne ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wyszło. Też by mi się taka przydała ;-)
    Naprawdę ktoś Ci stłukł puderniczkę? Nie darowałabym :(
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie chcę o tym mówić :(
      Wychodzi na to, że to sprawka kota.

      Usuń
  6. Super skrzyneczka sama w sobie a po metamorfozie mega super :-)
    Ja wszystko w szufladzie trzymam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie ma miejsca na szufladę, więc skrzyneczka okazała się koniecznością :)

      Usuń
  7. mam podobną i Twój pomysł chyba lekko skopiuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zainspirowałam :) Powodzenia!

      Usuń
  8. No i proszę jaki czad ;) Czarny i biały to uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń