poniedziałek, 5 października 2015

Nominacja





Dziękuję bardzo Małgosi prowadzącej bloga Czas Oskrapowany za to wyróżnienie :)
To bardzo miłe, że uznała mój blog za jeden z ciekawszych :)
Oto pytania, które od niej otrzymałam i moje odpowiedzi
(może ktoś chce dowiedzieć się o mnie trochę więcej niż ukazuję na blogu):

1. Twoje prace powstają powoli i z rozmysłem, czy też błyskawicznie i żywiołowo?
Pomysły przychodzą mi do głowy spontanicznie, ale wykonanie musi swoje odczekać, nabrać tzw. mocy urzędowej :)
2. Lubisz bardziej kolorystykę "ziemi", czy kolorowy szał tęczy?
Bliższe mi są barwy ziemi, co nie znaczy, że na tle tych barw nie lubię zaznaczyć kolorowych akcentów, czasem bardzo kolorowych :)
3. Co wybierasz: coś czarnego, czy coś błyszczącego?
We wnętrzu zdecydowanie coś czarnego, na sobie chętnie coś błyszczącego.
4. Twoja ulubiona pora roku i dlaczego ta właśnie?
Lato, lato i jeszcze raz lato. Dlaczego? Bo lubię ciepło, słońce, powietrze, spacery, morze i ludzi, którzy latem częściej się uśmiechają :)
5. Złoto, czy srebro?
Srebro.
6. Jak wygląda Twoje miejsce pracy twórczej?
W trakcie tworzenia, jak krajobraz po bitwie. Ale szybko to porządkuję, bo nie lubię bałaganu. Źle wpływa na moją wenę.
7. Jaką najdziwniejszą rzecz wykorzystałaś w swojej pracy?
Chyba jeszcze na taką nie trafiłam.
8. Napisz coś o swoich planach.
Jest ich tyle, że robię już specjalne listy. Dotyczą oczywiście malowania, malowania, malowania :)
9. Słodko czy wytrawnie?
Słodko, chociaż to niezdrowo.
10. Jak skowronek, wstajesz o świcie, czy raczej jak sowa czuwasz do późna?
Chyba jestem mieszańcem, bo ani jedno, ani drugie :)
Wstaję spokojnie, zgodnie ze swoim rytmem. A wszelkie ważne prace wykonuję przed południem. Wtedy najlepiej mi wszystko wychodzi. Na popołudnie i wieczór zostawiam sobie czytanie, dzierganie itp. Po nocach nie siedzę, bo po prostu padam.
11. Wieś, senne miasteczko czy wielkomiejski zgiełk?
Urodziłam się i wychowałam w małym, sennym miasteczku, dorosłe życie spędziłam w wielkim mieście. A od dłuższego czasu marzy mi się domek na wsi. Tylko nie wiem, czy długo bym tam wytrzymała :)



To tyle o mnie :) Idea Liebster Blog Award jest ciekawa - dzięki zadawanym pytaniom możemy się lepiej poznać. Bo na blogach głównie piszemy o tym, co wokół nas, a nie o sobie. Ale...
No właśnie jest jedno "ale".
Nie lubię podporządkowywać się jakimś z góry ustalonym (nie wiadomo przez kogo) regułom. 
Szczególnie, jeśli ni do końca widzę ich sens.
Zasady Liebster Blog Award mówią, że osoba nominowana powinna nominować 11 blogów, 
a każdy z tych blogerów ma nominować kolejnych jedenaście.
Tworzy się w ten sposób swoista PIRAMIDA, która (niestety) źle mi się kojarzy.
Moim zdaniem takie wyróżnienia miałyby sens, gdyby jeden bloger mianował kolejnego (JEDNEGO!), 
no góra trzech!


Dlatego mianuję trzy blogi, może nie do końca wnętrzarskie, ale bardzo ciekawe:

Dorota na przedmieściach
Arcadia
Księżniczka w kaloszach


A oto pytania dla mianowanych:
1. W jaki sposób przygotowujesz kolejny post - planujesz go przez dłuższy czas, czy pomysły wpadają Ci do głowy, gdy zasiadasz przed komputerem?
2. Czy na moim blogu jest coś, co Ci przeszkadza? Jeśli poprosiłabym Cię o radę, co   sugerowałabyś zmienić?
3. Co najbardziej lubisz na innych blogach?
4. Co w innych blogach Cię denerwuje?
5. Jaki styl jest Ci najbliższy?
6. Zadanie do wykonania w najbliższym czasie...
7. Twoje marzenie, to..
8. Jakim przymiotnikiem określiłabyś siebie?
9. Jakie prace sprawiają Ci najwięcej przyjemności?
10. Jaką książkę poleciłaby do przeczytania mi i moim czytelnikom?
11. Czy masz receptę na udany dzień. Jeśli tak, to jaką?

No i żeby nie było dziś tylko tekstowo - fotka musi być :)
Ode mnie dla nominowanych i dla wszystkich, którzy tu zaglądają
ciasto z jesiennymi jabłkami podane na paterze, o której pisałam TUTAJ



Smacznego - Elli




6 komentarzy:

  1. Miło dowiedzieć się czegoś o Tobie. Zgadzam się, że nie ma sensu trzymać się sztywno zasad tej zabawy. Z chęcią obejrzę nominowane przez Ciebie blogi. No i w końcu, jam jest Małgoś nie Marta. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Cię przepraszam Małgosiu :) Zaćmienie jakieś, czy co? Już poprawiłam :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Moje gratulacje dla Ciebie i dla dziewczyn :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominacje i gratulacje dla Ciebie :)
    Ciacho wygląda tak samkowicie, że poczęstuję się i odpowiem.

    1. W jaki sposób przygotowujesz kolejny post - planujesz go przez dłuższy czas, czy pomysły wpadają Ci do głowy, gdy zasiadasz przed komputerem?
    Zależy, niektóre posty mam w głowie na kilka tygodni przed (zależy, gdzie się wybieram). Najczęściej jednak powstają spontanicznie :)

    2. Czy na moim blogu jest coś, co Ci przeszkadza? Jeśli poprosiłabym Cię o radę, co sugerowałabyś zmienić?
    Wygląd i treści podobają mi się od początku :) Nie zmieniałabym póki co, nic.
    No może z wyjątkiem malutkim :) Arcadia przez c mam :)

    3. Co najbardziej lubisz na innych blogach?
    To bardzo ogólnikowe pytanie, bo co blog, to inna opinia :)), ale lubię szczerość i naturalność.

    4. Co w innych blogach Cię denerwuje?
    Zbyt częste posty pod reklamę, namawianie na jakiś produkt "na siłę".

    5. Jaki styl jest Ci najbliższy?
    Wnętrzarski? Styl rustykalny, wiejski country, prowansalski, skandynawski :)

    6. Zadanie do wykonania w najbliższym czasie...
    Zaległy post z pięknego miejsca z duszą.... nad Bałtykiem :)

    7. Twoje marzenie, to..
    Domek :)!

    8. Jakim przymiotnikiem określiłabyś siebie?
    Wierząca

    9. Jakie prace sprawiają Ci najwięcej przyjemności?
    Ostatnio to segregowanie ubranek :)

    10. Jaką książkę poleciłaby do przeczytania mi i moim czytelnikom?
    Ania z Zielonego Wzgórza :) uwielbiam ją za jej podejście do życia.

    11. Czy masz receptę na udany dzień. Jeśli tak, to jaką?
    Pobudka bez budzika, a pocałunkiem, pyszne śniadanko i spacer z rana :)

    Pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za szczere i wyczerpujące odpowiedzi, ale szczerze mówiąc myślałam, że udzielisz ich na łamach swojego bloga, żeby nie tylko moi czytelnicy mogli się z nimi zapoznać, ale także i Twoi.
      A i tak miło mi :)
      PS. Sorki za "c" - już poprawiłam (nie wiem, co się ze mną ostatnio dzieje, chyba przemęczenie).

      Usuń
    2. A o.k, nie ma sprawy :) Pozdrawiam gorąco.

      Usuń