piątek, 20 listopada 2015

Prosta ścieżka do moich metamorfoz :)



Po statystykach wejść na blogach widzę, 
że największe zainteresowanie budzą w Was posty z metamorfozami. 
W tym celu już jakiś czas temu zrobiłam zakładkę w menu głównym pt. PRZED i PO.
 Umieściłam w tej zakładce linki do postów opisujących przemiany drobnych i większych, 
ale pojedynczych przedmiotów.

Idąc dalej za ciosem, żeby nie błądzić po blogu otwieram dzisiaj nową zakładkę METAMORFOZY.
Tutaj znajdziecie szybką ścieżkę do postów o przemianach wnętrz, 
które prezentowałam na moim blogu, i których (mam nadzieję) będzie przybywać.
 Traficie tam przez zakładkę w menu głównym lub klikając TUTAJ.
Pragnę wszystkim pokazywać, że żeby ładnie mieszkać, 
wcale nie potrzeba wielkich pieniędzy.
Moje metamorfozy są naprawdę w zasięgu każdego z Was.
Chcę przekonywać, że czasem wystarczy trochę farby, tapety i pracy.
Czasem wystarczy coś przestawić, a czasem kupić jeden mebelek, 
aby odmienić całe wnętrze.
I w tych metamorfozach są tego przykłady :)


Pamiętacie ten przedpokój? :)




A tę łazienkę?



Jest też ostatnio wykonana jadalnia :)



...a także inne metamorfozy.
Obiecuję, że będę tę zakładkę na bieżąco uzupełniać.
I mam nadzieję, że będzie czym :)

Elli



6 komentarzy:

  1. Fajnie, że to zrobiłaś, bo czasami chciałam pokazać Twoje zmiany, np. te u Kasi i musiałam przelatywać cały blog. A teraz - proszę: tadam! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię - sama często nie mogłam trafić na post, który mnie interesował. Ułatwiłam "życie" Wam i sobie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja bym nie chciała pamietać takiego przedpokoju - zabardzo przypomina mi mój - ale teraz jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze nie jest skończony, więc co dopiero będzie później :)

      Usuń