piątek, 13 listopada 2015

Monotematycznie - jesienne liście :)


Kiedy się od nich odczepię? :)
Może jak nie będzie ich już pod nogami...
Może jak spadnie śnieg...
Póki co - kolejna porcja - w Agata Meble trafiłam dekoracyjny zestaw jesiennych liści
 w kolorach od żółcieni przez rudości po ciemny brąz wpadający w fiolet. 
Zrobione bardzo autentycznie, więc nie mogłam się im oprzeć (w dodatku przecenione 50%). 
Pojawiły się już na blogu jako tło w prezentacji mydełek, 
a dzisiaj są głównym bohaterem :)





Dopiero na zdjęciach powyżej zauważyłam widoczny efekt pomarszczenia, 
czego w realu zupełnie nie widać
(to taki efekt, jaki mają niektóre sukienki celebrytek - w realu wszystko ok, 
a w błysku fleszy ukazują każdy szczegół bielizny).
Wykorzystałam je do aranżacji w klatce (zakupionej na pchlim targu) 
i tutaj tego efektu na szczęście nie ma.
Może to skutek innego światła.







A następny post będzie na zupełnie inny temat :)
Już dziś zapraszam - Elli



7 komentarzy:

  1. Ładna dekoracja. U mnie też po domu listki fruwają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Gosiu musimy nadrobić czas, bo wszędzie już świątecznie :) A my wciąż jesiennie...

      Usuń
  2. Ja tej jesieni nie zbierałam liści , a szkoda. Skupiłam się na kasztanach. Klatka urocza, wykończenie wygląda jak koronka. Ciekawa jestem nowego posta. Pozdrawiam. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda jak koronka, a to metal :) Cała klatka jest taka delikatna, ażurowa - tym mnie właśnie urzekła :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Fajna dekoracja, a ja już myślę o świętach i dekoracje jesienne powoli odchodzą, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna dekoracja, a ja już myślę o świętach i dekoracje jesienne powoli odchodzą, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśleć to ja też myślę, tylko jakoś wziąć się za nie mogę :) A w sklepach już ich pełno, na blogach też pojawiają się coraz częściej.
      Pozdrawiam!

      Usuń