czwartek, 26 maja 2016

MAMY....




W większości jesteśmy mamami, ale też każda z nas ma mamę :)
I tylko my wiemy, co to jest macierzyństwo.
Jestem szczęśliwa, że było mi to dane.
To bycie razem z drugim człowiekiem - od jego narodzin, 
poprzez pierwsze słowa, pierwsze kroki, pierwsze radości i upadki, 
po bunt nastolatka, dorastanie, usamodzielnianie się.
Cieszę się, że mogę zawsze być w życiu tego człowieka. 
Co prawda teraz bardziej z tyłu, 
ale gdy tylko wyciągnie rękę po pomoc, ja zawsze będę.
I odwrotnie. Wiem, że ja również mogę liczyć na pomoc.
Bo to jest ta więź, której nikt nie jest w stanie opisać, nazwać.
Wy MAMY wiecie, co mam na myśli...






Wszystkiego dobrego!
Elli



2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że mi kiedyś tez będzie dane zaznać tego uczucia. Pięknie i prosto o tym napisałaś. Dziękuję.
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci tego z całego serca :)
      Pozdrawiam!

      Usuń