poniedziałek, 13 czerwca 2016

Szklana patera na nóżce



W zeszłym roku w poście STARE SZKŁO 
chwaliłam się zdobyczną paterą na nóżce.
Gdy weszłam w jej posiadanie, 
od razu pomyślałam o jej pomalowaniu.





Zyskała jednak znacznie na wyglądzie po jej doczyszczeniu i tak ją zostawiłam.
Teraz jednak znowu wróciła myśl o pomalowaniu.
Wszystkiemu winien internet i czasopisma wnętrzarskie.

Zdj. Weranda Country

Zdj. Moje Mieszkanie


Bo przeglądając m.in. takie zdjęcia zachwycam się białymi paterami.
Wychodzi na to, że jedzenie ułożone na białej, nie przezroczystej powierzchni,
wygląda znacznie lepiej i apetyczniej.



Nie pozostało mi nic innego, jak pomalować :)



Oto moja nowa/stara patera w pełnej krasie - z ciastem i owocami:




Na zbliżeniu widać wzory wytłoczone na szkle.
Dzięki temu, że farbę też nałożyłam tylko od spodu, wzór jest trójwymiarowy.
Mam nadzieję, że zdjęcie to oddaje :)



Spokojnie mogę na niej kłaść żywność, 
bo część która się z nią styka, nie jest pomalowana.
Łatwo ją też utrzymać w czystości, bo jest szklana.
Cieszę się, bo zyskałam kolejny elegancki gadżet :)
A Wam też się podoba?
Czy może stara wersja była lepsza?

Elli



13 komentarzy:

  1. Piękna jest :) a jak ją malowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabezpieczyłam górną część (tę, na której kładzie się ciasto), a resztę pomalowałam. W takich załomkach najlepiej sprawdza się spray.

      Usuń
  2. Ślicznie to wyszło. Wersja "przezroczysta" również mi się podobała, ale teraz wygląda bardziej stylowo :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, biel jest taka lekka, świeża. Choć i szkło ma swój urok. A jaką farbę zastosowałaś? Malowałaś pędzlem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wyżej, użyłam farby w sprayu.
      Jak teraz patrzę na zdjęcia, to też przestaję mieć wątpliwości - nowa wersja jest zdecydowanie lepsza :)

      Usuń
  4. Dobry pomysł malować od spodu :-) Super wyszło
    Pozdrawiam Elu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zachwycona tą wersją jest lekka i wyjątkowa :) BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, rewelacja. Masz zupełnie nową i świetną paterę. Faktycznie wszystko się lepiej prezentuje. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wykorzystanie paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem odmieniona! Świetny patent z tym przemalowaniem.
    Ślę pozdrowienia!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że mój pomysł i moja nowa patera cieszy się takim uznaniem wśród Was :)))

    OdpowiedzUsuń