piątek, 24 czerwca 2016

Jak odmienić wazon z przeźroczystego szkła - DIY



Od zawsze lubiłam przeźroczyste białe szkło. 
Był czas, że uznawałam tylko takie.
Właśnie z tamtych czasów pozostał mi wazon-kula. 
Niestety, było widać na nim upływ czasu.


Na zdjęciu poniżej widać, że wazon zaszedł nalotem, 
którego żadnymi cilitami i octami nie byłam w stanie usunąć.
Już miałam go wyrzucić, ale ręka mi się zatrzymała.... na szczęście :)


Kulę ozdobiłam za pomocą Perlen-Pen rzędami kropek


Gdy wypukłe kropki wyschły, całość pokryłam szarą farbą w sprayu.


I oto efekt:



Jestem zachwycona tym wazonem i dumna z siebie, 
że znowu z brzydkiego kaczątka zrobiłam łabędzia :)
Popadam w samozachwyt, ale chyba słusznie zrobiłam 
ratując go przed śmietnikiem.
Jak uważacie?

Elli





14 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba, sama też często ratuję brzydkie przedmioty przed śmietnikiem,ale jeszcze nie malowałam szkła. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczyłabym Twoje przeróbki :) Publikujesz gdzieś?

      Usuń
  2. Samozachwyt jak najbardziej na miejscu, wazonik super. Darowałaś mu drugie życie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to darowanie drugiego życia cieszy mnie najbardziej :)

      Usuń
  3. Świetny wazon, zupełnie inny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow nawet bym nie pomyślała, że takie szkło wystarczy spray'em pomalować i taki efekt wyjdzie. Super!

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł,wazonik wygląda ekstra. Nie wpadłabym na taki pomysł:)Jesteś ekspertem od zaskakujących przemalowań:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekspert - to duże słowo :) Dziękuję!

      Usuń
  6. Przepięknie wyszedł!!! I te słodziutkie kropeczki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze nie mogę się napatrzeć na Twoje metamorfozy!
    Zawsze kapitalnie odmienisz dodatki!!!
    A jeszcze z tymi kropkami na górze wyglada to rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń