środa, 8 października 2014

Dmuchawce



Wspominałam w jednym z wcześniejszych postów, 
że będę Wam pokazywać poszewki z bardzo fajnych materiałów. 
Patrzę, patrzę na zdjęcie poniżej i zastanawiam się, czy mi uwierzycie, 
że ta poszewka jest naprawdę śliczna. 
Niestety, zdjęcie nie oddaje pięknej groszkowej zieleni, dwóch odcieni szarego, 
a na to jest dołożone to, co najbardziej lubię - kolor biały.
Chyba czas najwyższy zacząć składać na profesjonalny aparat fotograficzny. 
To będzie kolejna rzecz na liście moich marzeń.
Mimo wszystko zaprezentuję Wam te dmuchawce, latawce... 
Może na którymś ze zdjęć dopatrzycie się w nich tego, co ja zobaczyłam :)




O! Chyba to zdjęcie poniżej jest najbliżej rzeczywistości:



Z tyłu jest popielata bawełna w białe grochy.
Moim zdaniem pasuje tu świetnie:



Na zakończenie przypominam o wciąż trwającej zabawie - cały czas 
można się zapisywać w kolejkę do losowania poszewek w tulipany :)

Pozdrawiam serdecznie - Elli

4 komentarze:

  1. Piękne dmuchawce. Cudne tkaniny masz w swoich zasobach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiały faktycznie są przepiękne. Szkoda, że zdjęcia nie oddają w pełni ich uroku.
      Zapraszam do zaglądania - wkrótce pokażę kolejne poszewki, równie piękne :)

      Usuń
  2. Wiesz,czytam i czytam Twoje kolejne posty i nie mogę nacieszyć się,że trafiłaś do mnie.Bardzo podoba mi się to co pokazujesz i widzę,że wiele nas łączy,również to,że ja uwielbiam projektować wnętrza i przez wiele lat tym własnie zajmowałam się tym zawodowo.Będę do Ciebie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że trafiłam na pokrewną duszę :) O projektowaniu wnętrz mogłabym rozmawiać godzinami :) Marzyłam, żeby to robić zawodowo, ale rzeczywistość trochę to zweryfikowała. Tzn. mam wrażenie, że w PL ludzie jeszcze do tego etapu nie dojrzeli - wydaje im się, że zaprojektowanie wnętrza to pryszcz, sami to potrafią, więc dlaczego mają komuś za to płacić :( A potem mają takie koszmarki, jakie mają... Oczywiście nie wszyscy, blogi świadczą o tym, że sporo osób ma piękne wnętrza, ale one się tym interesują i to czują :) A nie każdy ma ten dar!
      Dlatego podziwiam Cię, że udało Ci się zajmować tym zawodowo :) Napisałaś w czasie przeszłym, czy już tego nie robisz?
      Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że będziesz do mnie zaglądać!

      Usuń