środa, 15 października 2014

Wyniki LOSOWANIA


Termin zapisów do losowania upłynął przedwczoraj. 
Chętnych na moje poszeweczki było kilka osób. 
Bardzo się cieszę, że się Wam podobały! :)))







W wyniku losowania szczęśliwym posiadaczem zostaje:

MYSIA

Mysiu, proszę Cię o podanie na mój adres mailowy (capsella.mail@gmail.com) 
adresu, pod który mam poszeweczki wysłać.

Myślę, że zarówno Ty, jak i reszta pozostaniecie moimi czytelnikami:)
To było moje pierwsze losowanie, ale na pewno nie ostatnie. 
A do wylosowania będą nie tylko poszewki. 
Więc zaglądajcie. Zapraszam!:)

Elli

8 komentarzy:

  1. Łał szczęście mnie dopadło i to jakie cudne. Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Jutro przesyłka wyjdzie ode mnie pod wskazany adres :)

      Usuń
  2. Dziękuję Elu za zabawę i bardzo serdecznie gratuluję Zwyciężczyni...a Ciebie ściskam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie Olu również dziękuję za uczestnictwo :) Fajna sprawa - też zacznę uczestniczyć w takich losowaniach, chociaż do tej pory nawet w totka nie wygrałam choćby trójki...
      Pozdrawiam i gratuluję kolejnego udanego projektu (pokoju synka)!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki za uczestnictwo i zapraszam ponownie! :)

      Usuń
  4. Gratulacje, dzięki za świetną zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za udział w zabawie :)
      Byłam na stronie, pokazujesz rzeczy mi bliskie: szydełkowanie i biżuterię :)
      Na pewno będę zaglądać!

      Usuń