środa, 1 października 2014

Zabawa - kto chce poszewki w tulipany?



Ostatnio trafiłam kilka fajnych materiałów w bardzo ciekawe wzory.
Oczywiście powstały z tego poszewki, 
które będę Wam w najbliższym czasie pokazywała :)

A na początek chcę Wam podziękować za tak liczne w ostatnim czasie 
odwiedziny na moim blogu i w ramach tych podziękowań przeznaczyłam dla Was prezent.
 Do wygrania jest zestaw dwóch cudnych poszewek na podusie:




Poszewki są z białej bawełny w czerwono-zielone tulipany, 
tył wykonany z czerwonego lnu.


Żeby wziąć udział w zabawie, wystarczy zostawić komentarz pod tym postem 
i zadeklarować chęć wzięcia udziału w losowaniu.
Będzie mi miło, jeśli poinformujecie o tym losowaniu na swoich blogach, 
ale nie jest to wymóg.
Udział mogą też wziąć "anonimy", jeśli pod komentarzem podpiszą się imieniem lub pseudonimem.
Wpisywać się można do 13 października 2014r,
wynik losowania ogłoszę 15 października.


Życzę szczęścia w losowaniu i pozdrawiam!
Elli

15 komentarzy:

  1. Elu...Ty nawet nie wiesz jak twoje poszewki pięknie wyglądają u mnie w Chatce ...idealnie się wpasowały w przedpokoju...pięknie współgrają z ciemnym drewnem...no cudnie jest...a w zabawie z chęcią biorę udział...umieszczę u siebie na blogu informację ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że wpasujesz je do swojej Chatki :)
      No i witam pierwszą chętną do losowania :)))

      Usuń
  2. Poszewki bardzo ładne (jak i inne rzeczy). Chętnie wezmę udział w losowaniu.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się zapiszę w kolejce do losowania. Może szczęście mi dopisze?
    Agnieszka G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, cieszę się, że bierzesz udział w zabawie :) Powodzenia!

      Usuń
  4. Zobaczyłam piękne poszewki u Zebry i przybiegłam do Ciebie, a tu takie cuda do wygrania. Pięknie by wyglądały w moim "salonie" zimą gdy przyozdabiam go w czerwienie. Stają w kolejce po szczęśliwy los. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zajrzałaś i będzie mi miło, jeśli będziesz nadal zaglądać :)
      Powodzenia w losowaniu!

      Usuń
  5. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kolejną czytelniczkę! Oczywiście zaraz odwiedzę bloga :)

      Usuń
  6. przepiękne te poszewki. jeśli można to ja też chętnie się po nie zgłoszę. Paulina G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Anonimy też wezmą udział w losowaniu :)

      Usuń
  7. Ależ piękne te poszewki! Ustawiam się w kolejce:) Dorota

    OdpowiedzUsuń