piątek, 21 listopada 2014

Prosty świecznik



Trafiłam ostatnio na drewniane świeczniki, które urzekły mnie swoją prostotą.
Podobają mi się skrajne rzeczy: bogato zdobione i bardzo proste. 
Niemożliwe? Możliwe, tym bardziej, że bardzo fajnie można je ze sobą łączyć i przez takie połączenia jeszcze bardziej podkreślać ich walory.



Pomalowałam je białą i szarą farbą i jeśli komuś się podobają, to jest okazja, bo wrzucam je do SKLEPIKU.
Są cztery sztuki, więc mogą służyć jako świeczniki adwentowe. Zapraszam :)
Jeszcze tylko fotka, jak wyglądały przed malowaniem:


Niedługo też pojawią się w Sklepiku inne gadżety świąteczne, więc zaglądajcie :)
Na dzisiaj tyle, biorę się do roboty...

Pozdrawiam - Elli

6 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie Ci wyszła ta przeróbka... Uściski Elu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za miłe słowo!
      Miłego weekendu Ci życzę :)

      Usuń
  2. Wpadam z rewizytą :). Fajnie wyglądają :) lepiej niż oryginał :)
    Miłego wieczoru!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję za wizytę :) Oczywiście zapraszam częściej :)

      Usuń
  3. Piękne te świeczniki w swojej prostocie. Ale mnie bardziej zaciekawił wazon, w którym stoją gałązki :) Super na święta! Pozdrawiam.
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie z myślą o świętach go nabyłam :)

      Usuń