piątek, 28 listopada 2014

Wygrana w konkursie :)



Pierwszy raz w życiu coś wygrałam - ucieszyłam się niezmiernie, 
gdy zobaczyłam siebie na liście czternastu zwycięzców w konkursie wnętrzarskim
 ogłoszonym przez Home on the Hill
Olu, jeszcze raz bardzo dziękuję:)


Moja wygrana to:




Super!
Nagroda wczoraj do mnie dotarła (bezpośrednio od fundatora nagrody). 
Nie wiem czemu, ale sądziłam, że plakat będzie oprawiony. 
Może dlatego, że na prezentowanym zdjęciu jest w ramce. 
A tymczasem dotarła do mnie zrolowana kartka.
No cóż... "darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda" :) 
Trzeba będzie rozejrzeć się za odpowiednią ramką, żeby mógł zawisnąć w odpowiednim miejscu.
Z tego też powodu nie mogłam Wam pokazać, jak nagroda prezentuje się u mnie, 
bo ramkę dopiero muszę zakupić.

***

A przy okazji chciałam pochwalić się okazyjnym zakupem w Rossmanie 
- drewniane ozdóbki po 3.99 zł za sztukę. 
Odezwała się we mnie moja praktyczna strona - zawieszki będzie można wykorzystać nie tylko na święta:). 
W związku z tym nie mogłam im się oprzeć:






W niektórych miejscach są lekko surowe, ale nie wymagajmy cudów za taką cenę.
 Wystarczy wziąć drobny papier ścierny i troszkę "pogłaskać".

Pozdrawiam - Elli


4 komentarze:

  1. Gratuluję Elu wygranej ;-)...świetny plakat, a i Twoja radość musiała być przeogromna ;-). Zakup okazyjny bardzo fajny ;-)...ściskam i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi dostawać prezenty, a ja taką wygraną traktuję jak prezent :)
      Gorąco Cię Olu pozdrawiam i życzę udanego i owocnego weekendu!

      Usuń
  2. Moje gratulacje :) No proszę w sobotę byłam w wielkim mieście i do Rossmana nie weszłam bu... cudeńka masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym jeszcze te cudeńka umiała ładnie fotografować.... To chyba będzie zadanie na nowy rok - kurs fotografii.
      PS. A w jakim wielkim mieście bywasz?

      Usuń