poniedziałek, 1 czerwca 2015

Kuchnia Kasi - before and after



Cieszę się, że tak ciepło przyjęliście pokój Kasi, że się Wam spodobał. 
Dzisiaj relacja z kuchni:



Gdy wrzuciłam wymiary kuchni do Planera ikeowskiego
i pokazałam Kasi przykładowe ustawienie mebli, 
nie chciała wierzyć, że jej kuchnia może tak wyglądać. 
Zresztą, jak zobaczycie zdjęcia "przed", sami będziecie w szoku, 
a jednocześnie przekonacie się, że cokolwiek by tam nie zrobić - będzie lepsze 
od stanu zastanego.
Zapraszam :)




PRZED


PO






PRZED


PO





PRZED


PO





PRZED


PO



Tylko część mebli, która zawiera sprzęt pod zabudowę jest nowa i została zrobiona na zamówienie 
(ze względu na bardzo małe gabaryty kuchni). 
Reszta - to stare szafki przemalowane przez Kasię i jej chłopaka. 





Ściana między szafkami stojącymi i wiszącymi została pokryta tapetą, 
którą Kasia pokochała od pierwszego wejrzenia. 
W przyszłości mają ją pokryć szyby (koszty! koszty!).
W kolejce czeka również okap. I zmywarka (szafka na nią jest).




Kuchnia, podobnie jak pokój, zawiera elementy stare i nowe. 
Takie są właśnie szafki kuchenne.
Właścicielka zostawiła też trochę starej porcelany. Młynek także jest po babci.
Brakuje tu jeszcze trochę rzeczy. 
Takich, jak wymieniłam wyżej, ale również półek i drobiazgów, w które się "obrasta" z czasem :)
Wszystko jest na dobrej drodze :)

Ciekawa jestem, jak to pomieszczenie Wam się podoba...
Pozdrawiam
Elli



10 komentarzy:

  1. Kuchnia jak z żurnala. Wspaniała przemiana. Tapeta idealnie się wpasowała. Całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tapeta zrobiła robotę :) Tani, a efektowny sposób :)

      Usuń
  2. kuchnia B&W? Lubię to :)
    Przemiana fantastyczna! Najbardziej podoba mi się zmiana okolic okna, brak tej firanki i powstanie małego barku dodały tej kuchni "tego czegoś" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kuchnia jest przykładem, że nawet nie mając dużych środków można zrobić coś estetycznego, schludnego i miłego dla oka :)

      Usuń
  3. Aż chciałoby się rzec że to nie to samo mieszkanie, taka spektakularna przemiana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia Kasi na pewno by go nie poznała :)

      Usuń
  4. To, że pięknie to nie mam słów! Ale kontynuacja stylu i kolorystyki jest! Gratuluje! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było założenie - żeby mieszkanie było spójne kolorystycznie :)

      Usuń
  5. Witam,
    jestem zachwycona :-)Genialne zmiany, a że czeka mnie remont to jestem przeszczęśliwa,ze tu trafiłam. Zostanę na dłużej na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam :) Także do przeczytania bardziej aktualnych wpisów.

      Usuń