piątek, 26 czerwca 2015

Nowe/stare lustro w przedpokoju



Nie tak dawno chwaliłam się, że sama odświeżyłam przedpokój. 
Jeśli ktoś nie czytał i nie widział, to może zajrzeć TUTAJ (klik)

Wspominałam wtedy, że zostało mi do pomalowania lustro.
I właśnie to uzupełniłam:



Powinnam jeszcze zmienić lampkę nad lustrem. Ale jeszcze nie wiem, na jaką. 
Może ktoś mi podpowie? 


Dla przypomnienia:
Tak wyglądała ta ściana, zanim wpadła w moje ręce: 


Tak po tapetowaniu, ale jeszcze ze starą wersją lustra: 


A tak po przemalowaniu lustra:


Przy patchworkowej tapecie, jej wielu wzorach, kolorach i fakturach, musiałam lustro stonować.
Teraz zdecydowanie bardziej mi się podoba. A Wam?

Elli


6 komentarzy:

  1. Piękna rama lustra, w bieli wygląda super. Ściana też bardzo mi się podoba. Ładnie wymyśliłaś ten przedpokój. Dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na dodatek jest praktyczny, bo ta wytapetowana ściana najbardziej się brudziła (b.wąski przedpokój), widać było na niej każdą plamkę. Teraz trochę to zginie :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie do tej aktualnej ściany białe lustro baaaradzo pasuje :)
    Przyjemnego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podzielacie moje widzenie :) Wychodzi na to, że podjęłam słuszną decyzję.

      Usuń
  3. Piękna zmiana!
    Pozdrawiam sobotnio :)
    M.

    OdpowiedzUsuń